آرشیو دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۹، شماره ۲۹۸۹
ورزشی
۱۸

مایلی کهن: فدراسیون باید جلوی دایی بایستد

محمد مایلی کهن دست بردار دشمنی با علی دایی نیست و بیش از آن که حواسش به وضعیت تیم سایپا باشد، پیگیر اظهارات سرمربی پرسپولیس و جبهه گیری در مقابل آن است.

سرمربی سایپا که حتی به دنبال شکست خانگی به مس کرمان، صحبت از استعفا به میان آورد، حالاکه این دلگرمی را از مسوولان باشگاه بدست آورده که به کارش ادامه دهد، به این فکر افتاده که جوابی دندان شکن به انتقادهای علی دایی نسبت به داوری ها و مسوولان فدراسیون فوتبال بدهد.

مایلی کهن دیروز بدون آن که مستقیم از دایی نام ببرد به ایسنا گفت: حرکاتی که برخی آقایان در کنار زمین انجام می دهند و نحوه صحبت هایشان راجع به کمیته مظلوم داوران عجیب است. کجای دنیا چنین اتفاقاتی می افتد؟ جالب این جاست که با وجود تمام توهین ها و جوسازی هایی که می کنند، یک بار هم به کمیته انضباطی دعوت نمی شوند. وی افزود: آقایان از طرفی می گویند که در ژاپن مدیران ناکام هاراگیری [خودکشی] می کنند اما، اگر به هاراگیری بود که البته دلم نمی خواهد کسی هاراگیری کند، باید کسی هاراگیری می کرد که با 21 بازی تدارکاتی نتوانست تیم ملی را به جام جهانی ببرد، اما نه تنها هاراگیری نکرد بلکه خودش را بی تقصیر جلوه داد و حتی عذرخواهی هم نکرد و تنها به دنبال حق و حقوقی بود که در قبالش کاری انجام نداده بود. متاسفم که بعد از دو سه برد دوباره قلدری ها و اهانت ها شروع شده است. متاسفم که فدراسیون جلوی این قلدری نمی ایستد.

علی دایی ممنوع المصاحبه شد

علی دایی تا اطلاع ثانوی حق مصاحبه مرتبط با فوتبال را ندارد. حسین عبداللهی، دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر گفت: «به دلیل مصاحبه های اخیر علی دایی که متن آن در خبرگزاری های رسمی کشور موجود است، سرمربی پرسپولیس تا اطلاع ثانوی از انجام هر گونه مصاحبه مرتبط با فوتبال محروم شده است.»