آرشیو دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۴۲
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

آخرین اخبار از جام ملت های آسیا

¤ در دومین دیدار روز شنبه رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا تیم های عراق و امارات در ورزشگاه الریان به مصاف هم رفتند که طی آن عراق با یک گل حریفش را شکست داد تا با 3 امتیاز به رده دوم صعود کند و پس از ایران 6 امتیازی قرار بگیرد.

¤ کاتانچ سرمربی امارات تاکید کرد پیروزی یک بر صفر عراق اگرچه شانس تیمش را برای صعود بسیار کم کرده، اما بازیکنانش باید تا ثانیه آخر مبارزه کنند.

¤ سیدکا سرمربی عراق اعتراف می کند گل به خودی ولید عباس مدافع امارات که باعث پیروزی یک بر صفر عراق شد خوش شانسی بزرگی برای صعود تیمش به شمار می رود.

¤ آندرانیک تیموریان به تمرینات تیم ملی فوتبال ایران بازگشت.

¤ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی با اشاره به دو پیروزی ایران در جام ملت ها، عملکرد ایران را قابل مقایسه با دوره هایی دانست که ایران به مقام قهرمانی رسید.

¤ خانلری پزشک تیم ملی فوتبال گفت: مرحله حاد بیماری سپری شده و دیگر مشکلی از بابت سرماخوردگی بازیکنان نداریم.

¤ جونگ تائه سه مهاجم تیم ملی کره شمالی با تمجید از بازی هادی عقیلی گفت: مدافعان ایران بسیار خوب و محکم کار کردند. خصوصا شماره 5 آنها که واقعا در خط دفاع تاثیرگذار و بدون اشتباه بود. عقیلی واقعا کار را برای من دشوار کرد و من به شدت تحت تاثیر عملکرد او قرار گرفتم.

¤ در صدر جدول گلزنان جام ملت های آسیا 2011 قطر اسماعیل عبدالطیف از بحرین با 4 گل زده قرار دارد.

¤ اعضای تیم ملی فوتبال پس از بازی با کره شمالی برای هادی عقیلی جشن تولد گرفتند.

¤ رسانه های قطر با بازتاب پیروزی ایران مقابل کره شمالی تیم ملی کشورمان را برای رسیدن به فینال متمرکز می دانند.

¤ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با ابراز رضایت از نتایجی که این تیم در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا کسب کرده است در مورد حریف مرحله یک چهارم نهایی شاگردانش گفت: کره ای ها مثل برادران کوچکتر من هستند و ترجیح می دهم با آنها در فینال بازی کنم.