آرشیو دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۴۲
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

مربی تیم کشتی نفت پاسخ اتهامات را داد

جای دلسوزی، حاشیه درست می کنند

مربی تیم کشتی آزاد نفت تهران از حضور قطعی «گاتسالوف» و «کودوخوف» روس در این تیم لیگ برتری کشتی خبر داد.

محسن کاوه، مربی تیم کشتی آزاد نفت تهران با بیان این مطلب افزود: حضور دو کشتی گیر مدال آور روسیه در تیم نفت تهران قطعی شده است و این دو مدال آور جهانی در اوزان 60 و 96 کیلوگرم برای رقابت های مرحله نهایی لیگ در 19 بهمن ماه به ایران سفر می کنند.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر تهدید کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور نفرات شاخص در تیم نفت اظهار داشت: افرادی که این صحبت ها را مطرح می کنند به جای دلسوزی برای کشتی بیشتر دنبال حواشی هستند. این آقایان خوب است که به صورت شفاف صحبت کنند و اسامی یکی از این کشتی گیران را که می گویند تهدیدش کردیم اعلام کنند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تاکید کرد: چرا این افراد، اینکه ما به جوانان میدان داده ایم را نمی بینند؟ آیا حضور کشتی گیران جوانی مانند عباس طحان، جلیل لشنی، حسام مقدم، مهدی یوسفی، مصطفی آقاجانی و اسماعیل نجابتان در تیم ما گواه این موضوع نیست؟ وی در پایان خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر حتی یکی کشتی گیر را نیز مجبور نکرده ایم که برای تیم نفت کشتی بگیرد و تیم ما تلفیقی از کشتی گیران جوان و با تجربه است که در هر مسابقه به آنها میدان می دهیم. تیم نفت تهران هم اکنون صدرنشین دور رفت گروه اول لیگ برتر کشتی آزاد است.