آرشیو دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰، شماره ۳۲۴۷
اقتصادی
۴

تسهیلات اپراتورهای تلفن همراه ایرانی برای حجاج

اپراتورهای تلفن همراه برای تسهیل در ارتباطات حجاج بیت الله الحرام، تخفیف هایی در تعرفه مکالمات و پیامک ارائه کرده اند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، شرکت ایرانسل از عرضه ارزان ترین تعرفه مکالمه و پیام کوتاه و همچنین رایگان شدن مکالمات و پیام های کوتاه دریافتی حجاج بیت الله الحرام خبر داد.

معاون فنی شرکت گفت: هزینه مکالمات و پیام های کوتاه دریافتی حجاج خانه خدا که از سیمکارت های ایرانسل استفاده می کنند، رایگان شد.

وی افزود: هزینه هر دقیقه مکالمه حجاج با ایران از طریق سیمکارت های ایرانسل صرف نظر از این که از خدمات کدام یک از اپراتورهای عربستان استفاده می کنند، 4017 ریال، هزینه هر دقیقه مکالمه در داخل عربستان 1305 ریال و بهای ارسال هر پیام کوتاه 1400 ریال تعیین شده است.عینی پور گفت: حجاجی که از سیمکارت های ایرانسل استفاده می کنند، برای دریافت تماس و پیام کوتاه، هزینه ای پرداخت نخواهند کرد.

در همین حال مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار نیز از تخفیف 80 درصدی این شرکت برای زائران بیت الله الحرام خبر داد.

آقاجانی با اشاره به توافقات انجام شده با اپراتور اتحاد (موبایلی) عربستان گفت: مشترکان همراه اول در ایام حج در صورت انتخاب این اپراتور (اتحاد)، از 80 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

وی افزود: در صورتی که مشترک، اپراتور اتحاد را در عربستان انتخاب کند، هزینه تماس از طریق سیمکارت همراه اول از عربستان با ایران چه تماس با تلفن ثابت و چه همراه و تماس دو مشترک همراه اولی در داخل عربستان 445 تومان، هزینه تماس دریافتی مشترک همراه اول در عربستان 167 تومان، هزینه ارسال پیامک 145 تومان و هزینه دریافت پیامک رایگان منظور می شود.

وی گفت: چنانچه مشترکان از شبکه دو اپراتور دیگر عربستان الجوال(STC) و زین(Zain) استفاده کنند، هزینه تماس با تعرفه عادی محاسبه می شود.