آرشیو چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰، شماره ۴۹۲۴
ایران زمین
۲۳

پرداخت وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

گروه «ایران زمین» مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد وام اشتغال 100 میلیون ریالی دریافت میکنند.

سید فرشید موسوی مدیر شعب بانک عامل در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حداکثر وام اشتغالزایی 100 میلیون ریال و حداکثر وام مشاغل خانگی 50 میلیون ریال است، گفت: مدت بازپرداخت وامهای اشتغالزایی و مشاغل خانگی بهترتیب پنج و سه سال است.

موسوی اظهارداشت: آمادگی لازم برای پرداخت وام اشتغال و مشاغل خانگی را به مددجویان و افراد معرفی شده داریم ولی باید کمیته امداد موضوع ضمانت و تضمین بازپرداخت این وامها را بپذیرد و با ما در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.

وی با بیان این که افراد متقاضی وام اشتغال مستقیما توسط کمیته امداد و متقاضیان وام مشاغل خانگی توسط ادارهکل کار و امور اجتماعی به بانک معرفی میشوند، تصریح کرد: هدف این بانک همکاری با کمیته امداد در حمایت از مددجویان و جذب کامل اعتبارات این بخش است.

راه اندازی بیسیم هوایی در منطقه ویژه بندر امام(ره)

اهواز- خبرنگار نخستین بیسیم هوایی در مرکز جستوجو و نجات دریایی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام(ره) نصب و راهاندازی شد.

بهروز آقایی معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به نیاز برقراری ارتباط ساحل به هوا و دریا بویژه در مباحث مربوط به تجسس و نجات در مرکز منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی اظهار داشت: پس از تحقیق و بررسی به عمل آمده براساس شاخصهایی نظیر نوع، مارک، مدل، قابلیتها و امکانات، یک دستگاه بیسیم تهیه و با موفقیت نصب و راهاندازی شد.

وی در تشریح ویژگیهای فنی این دستگاه بیان داشت: این بیسیم دارای 20 کانال مخابراتی است و از توانایی پوشش ارتباطات صوتی تا مسافت40 مایل با واحدهای هوایی و یا سایر ایستگاه های ساحلی یا دریایی که دارای سامانه مشابه است برخوردار است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح کرد: با نصب این سامانه جدید قابلیت ارتباط با سامانه های هوایی با شناورهای دریایی در شرایط جوی نامناسب نیز امکانپذیر میشود.