آرشیو چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰، شماره ۳۳۰۵
حوادث
۱۹

در پی این حادثه 3 نفر از کارکنان کمپ بازداشت شدند و تحقیق از آنها ادامه دارد

تنبیه در کمپ غیرمجاز ترک اعتیاد، مرگ معتاد را رقم زد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری 3 عضو یک کمپ غیرقانونی ترک اعتیاد در رشت به اتهام قتل یک معتاد خبر داد.

سرهنگ مجید مرآت در گفت وگو با ایسنا افزود: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر مرگ مشکوک پسر 36 ساله اش در یکی از کمپ های ترک اعتیاد رشت، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان اضافه کرد: کارآگاهان با توجه به اظهارات مدیر کمپ مبنی بر این که این شخص در درگیری با عوامل کمپ فوت کرده، تحقیق از 3 کارمند کمپ را آغاز کردند.

به گفته وی، 3 کارمند کمپ پس از تناقض گویی، سرانجام زبان به اعتراف گشوده و مدعی شدند در اجرای دستور مدیر کمپ از روش تنبیه نیز برای ترک اعتیاد معتادان استفاده کرده اند.

مرآت با اشاره به اعترافات متهمان، تصریح کرد: متهمان در بازجویی مدعی شده اند هنگام فرار مقتول از کمپ، وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و پس از بستن دست و پا و دهانش، او را در اتاقکی انداخته اند که همین عامل منجر به مرگش شده است.معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان این که کارآگاهان در بررسی های خود از فعالیت غیرقانونی و بدون مجوز کمپ نیز با خبر شدند، گفت: مدیر کمپ نیز دستگیر و همراه متهمان با قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.