آرشیو چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰، شماره ۳۳۰۵
حوادث
۱۹

کلاهبرداری مرد رمال از زنان نازا

مرد شیادی که در پوشش رمالی و دعانویسی از خانم ها سرقت و کلاهبرداری می کرد، دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ النقی پور، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی درباره پرونده و دستگیری متهم گفت: زن جوان با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان خوی عنوان کرد از طریق یکی از اقوام با مردی آشنا شدم که ادعا می کرد می تواند مشکل نازایی مرا حل کند. مرد رمال با مراجعه به منزل ما طلاهای مرا شامل 6 عدد سکه و یک جفت گوشواره گرفت و همراه دعایی داخل کیسه قرار داد و گفت کیسه را درون بالش بگذارم و یک هفته به آن دست نزنم. پس از یک هفته در کیسه خود به خود باز و مشکل شما نیز حل می شود.

شاکی اضافه کرد: پس از یک هفته خبری از باز شدن کیسه نشد تا این که 10 روز بعد خودم در کیسه را باز کردم و در کمال ناباوری متوجه شدم هیچ طلایی داخل کیسه وجود ندارد و مرد رمال طلاها را سرقت کرده است.

النقی پور افزود: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی، وارد عمل شدند و در کمتر از 48 ساعت مخفیگاه مرد شیاد را شناسایی و وی را دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه متهم، مقادیر زیادی طلاو ابزار و ادوات رمالی و کلاهبرداری کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی اعتراف کرد علاوه بر شاکی، از چندین نفر نیز به این شیوه کلاهبرداری کرده است، تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.