آرشیو یکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۰۵
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

وزیر اطلاعات: حضور حداکثری مردم در 9 دی دشمنان را ناکار کرد

وزیر اطلاعات گفت: برتری اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران، موجب شگفتی جهانیان و دشمنان اسلام شده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی» عصر جمعه در آیین اربعین شهدای اقتدار و دهمین یادواره 75 شهید دوران دفاع مقدس و پنج شهید گمنام در مشکین دشت کرج گفت: امروز در جنگ اطلاعاتی ایران از یک برتری و امتیاز نسبت به قدرت های بزرگ جهانی برخوردار است و این امر استکبار را متحیر کرده است.

وی افزود: دشمن برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی سنگینی کرده که هوشیاری بیش از پیش ملت مسلمان ایران برای مقابله با آن ضروری است.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: دشمنان با استفاده از شبکه های مجازی، فضاهای الکترونیکی و ماهواره ای به دنبال اهداف شوم در ایران اسلامی هستند که به حول قوه الهی، دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور با انسجام، هماهنگی و اشراف کامل به توطئه ها، مانع هرگونه زیاده خواهی دشمنان خواهند شد.

مصلحی گفت: هجمه تبلیغاتی دشمنان خیلی سنگین است و هوشیاری و بصیرت مردم بهترین پاسخ به آنهاست.

وزیر اطلاعات افزود: همان طور که مردم در 9 دی ماه سال 88 با حضور حداکثری خود در صحنه دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند، در انتخابات مجلس نهم نیز با حضور پرشور و گسترده بار دیگر بصیرت و آگاهی خود را به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی گفت: حضور گسترده مردم در صحنه های انقلاب و نظام اسلامی به ویژه انتخابات از خواسته های همیشگی شهدا بوده است.

وی تاکید کرد: مردم در انتخابات مجلس نهم باید مراقب شعارهای فریبنده برخی افراد و دسیسه های دشمنان اسلام باشند.

در این آیین که خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای اقتدار و هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.