آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱، شماره ۵۲۰۷
شوک امروز
۲۳

بسته پول های آلوده به سم، کارکنان بانک را مسموم کرد

گروه شوک: بسته پول مرموز یکی از مشتریان بانکی در کالیفرنیا، 6 کارمند را راهی بیمارستان کرد و پلیس را برای انجام تحقیقات به محل کشاند.

حوالی ساعت 4 بعدازظهر یکی از مشتریان با بسته ای پول که در میان کاغذی پیچیده شده بود پا به بانک مودستو گذاشت. این مشتری بسته را روی میز صندوق دار گذاشت و از او خواست این پول کلان را به حساب او واریز کند اما هنوز کار صندوق دار تمام نشده بود که مرد بانک را ترک کرد. چند دقیقه ای از رفتن مشتری عجیب نگذشته بود و هنوز همه کارکنان در بهت و حیرت بودند که ناگهان صندوق دار با خارش شدید و داغ شدن بدنش روبه رو شد. او وقتی خواست موضوع را به همکارانش بگوید متوجه شد آنها نیز وضعی بهتر از او ندارند و همه در حال خاراندن و باد زدن خودشان هستند. این علایم مشابه همه کارکنان بانک را وحشت زده کرد و فهمیدند بسته پول مرد ناشناس چنین حادثه ای را به وجود آورده است.

آنها بلافاصله با خروج از بانک، با پلیس تماس گرفتند و دقایقی بعد گشت پلیس و پس از آن گروه های امداد به محل رسیدند و با انتقال 6 کارمند بانک به بیمارستان، به جست وجو در محل پرداختند.

ماموران ویژه پلیس با لباس مخصوص وارد بانک شدند و همان طور که کارمندان بانک گفته بودند به سراغ بسته پول رفتند. بررسی روی بسته مشخص کرد اسکناس های داخل آن آغشته به یک ماده سمی هستند که انتشار آن در محل سبب آسیب کارمندان شده است. پلیس با بازبینی فیلم دوربین مداربسته بانک این مرد را شناسایی کرد و حالاچند روزی است که ماموران با انتشار تصویر او به دنبالش می گردند. هنوز انگیزه این مرد برای انجام چنین عملی مشخص نشده و پلیس امیدوار است با دستگیری مرد فراری این معما را حل کند.