آرشیو سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۸۶
رویداد
۲

رای مردم اصلی ترین پشتوانه نظام

استاندار ایلام گفت: رای مردم اصلی ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران و همواره امانتی بزرگ دردست مسئولان برگزاری انتخابات بوده است.

به گزارش ایرنا، محمود عباس زاده مشگینی در جمع اعضای هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت بر انتخابات استان ایلام اظهار کرد: در جمهوری اسلامی تمام تصمیم گیری ها مبتنی بر رای مردم است و مجریان و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات همواره با تمام توان خود از رای ملت پاسداری کرده اند. وی ادامه داد: اعتماد مردم به مسئولان سرمایه اصلی نظام است و بزرگترین گناه و خیانت در حق مردم این است که کسی به اعتمادشان ضربه بزند که خوشبختانه در تاریخ نظام جمهوری اسلامی که با گفتمان معنویت و حقیقت روی کار آمده است، مجریان انتخابات از رای مردم به خوبی پاسداری کرده اند. استاندار ایلام گفت: انتخابات با کاستن از شکاف های درون اجتماع بهترین فرصت برای تبدیل کثرت به وحدت و انسجام ملی است.

وی با تبیین این که خواست و هدف اصلی دشمن تفرقه و فقدان انسجام ملی است تاکید کرد: همه باید برای خنثی کردن این توطئه دشمنان ملت و نظام تلاش و جهاد کنند. عباس زاده مشگینی افزود: دشمن می خواهد انتخابات را به عرصه رقابت با نظام تبدیل کند ولی در حقیقت انتخابات رقابتی است در نظام مقدس جمهوری اسلامی که همه در چارچوب قانون و در راستای آرمان های انقلاب برای رشد و پیشرفت کشور و خدمت به مردم رقابت می کنند.

وی اظهار کرد: مردم، مجریان و رسانه ها سه رکن اصلی برگزاری انتخابات هستند و اضلاع مثلثی را تشکیل می دهند که هر کدام باید به درستی و در کمال دقت وظیفه خود را برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد به کار گیرند.

استاندار ایلام از شبکه ها و رسانه های خارجی به عنوان یکی از اصلی ترین بازوهای اجرایی دشمنان برای ایجاد تشتت و شکاف در جامعه اسلامی ایران نام برد و افزود: دشمنان تلاش می کنند با تحریف، دروغ و بزرگنمایی برخی اختلاف سلیقه ها، افکار عمومی را مهندسی و میان مردم و مسئولان شکاف ایجاد کنند تا از این رهگذر به زعم خویش اعتماد مردم به نظام را مخدوش شده نشان دهند.