آرشیو سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۸۶
رویداد
۲

مقبولیت نظام نباید با توطئه دشمنان زیر سوال برود

استاندار بوشهر گفت: مقبولیت نظام جمهوری اسلامی که همان پشتوانه مردمی است نباید با توطئه دشمن زیر سوال برود.

فریدون حسنوند دیروز در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: اگر بنا به قانون انتخابات به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید شده که به نفع و یا علیه کاندیدایی تبلیغ نشود به این دلیل است که بهانه ای به معاندان و بدخواهان نظام داده نشود.

وی اضافه کرد: دشمن با ادعای این که انتخابات ایران از سوی مسئولان این کشور مهندسی و طراحی می شود درصدد زیرسوال بردن مقبولیت نظام جمهوری اسلامی در سطح دنیاست که نباید این بهانه را به آنها داد.

وی گفت: همه ما وظیفه شرعی، انقلابی، اخلاقی، انسانی و ایرانی داریم که مردم را با روش های مختلف و با صداقت کامل به پای صندوق های رای بیاوریم.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اقتدار نظام، صحنه گردانی موفق دیپلماسی، ساخت موشک، پرتاب ماهواره، ساخت مسکن مهر، سدها و نیروگاه ها از جمله اقدام های ارزشمند دولت های نهم و دهم است که نباید با سیاه نمایی نظام و انقلاب را زیرسوال برد.

وی گفت: امروز به واسطه اقتدار و تاثیر گذاری جمهوری اسلامی در منطقه طرح های ایران در کشورهای افغانستان، عراق و لبنان موفق بوده و این بیانگر صحنه گردانی موفق دیپلماسی جمهوری اسلامی است.

حسنوند با بیان این که دولت ها تابلوی نظام جمهوری اسلامی هستند گفت: به طور قطع این دولت ضعف هایی داشته ولی نقاط قوت زیادی نیز بوده که نباید با سیاه نمایی آنها را نادیده گرفت. وی اظهار کرد: سفرهای استانی و برخی دیگر از اقدام های ابتکاری دولت احمدی نژاد مورد تایید رهبر معظم انقلاب بوده است. استاندار بوشهر افزود: امروز دشمن به دنبال القای شکست سیاست های نظام جمهوری اسلامی به دست خود مسئولان نظام است که با نادیده گرفتن خدمات دولت نباید این فرصت را به آنها داد. حسنوند اضافه کرد: خدمت رسانی به مردم زمینه ای برای حضور حداکثری در صحنه انتخابات است و انقلاب تعطیل شدنی نیست هرچند که دولت ها تغییر کنند.