آرشیو سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۸۶
سیاست
۳

مردم خواستار فردی هستند که در روزهای سخت به او اعتماد کنند

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به دنبال فردی هستند که بتوانند در روزهای سخت به او اعتماد کنند همانطور که در روزهای سخت دفاع مقدس به سردارانی همچون شهیدان باکری، همت، بروجردی و جهان آرا اعتماد کردند.

بهرام بیرانوند در گفت وگو با ایرنا ضمن انتقاد از تخریب دستاوردهای دولت توسط برخی نامزدهای ریاست جمهوری افزود: به رغم این تخریب ها، برخی نامزدها نیز در مناظره هایی که برگزار شد محکم بر مبانی نظام ایستادگی کردند.

بیرانوند اظهارداشت: رفتار اضطراب گونه و همراه با لرزش برخی نامزدهای ریاست جمهوری در سومین مناظره نشان داد آن ها تنها صندوق محور و رای محور هستند.

وی ادامه داد: این که به دلیل داشتن مواضعی علیه یک فرد، دستاوردهای نظام نادیده گرفته شود موجب تنزل جایگاه نامزدها خواهد شد زیرا مردم به دقت مسائل و موضوعات را دنبال می کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مردم اینگونه رفتار نامزدها را که در شرایط امن و آرام قبل از رای گیری در برابر چشمانشان از وفاداری به نظام زاویه می گیرند را فراموش نخواهند کرد و روشن است که این افراد بر اثر فشار اقتصادی و پشت درهای بسته چه امتیازاتی را خواهند داد. بیرانوند افزود: این که برخی نامزدهای ریاست جمهوری با بیان اخبار علی الظاهر محرمانه و مهم سعی می کنند دیگران را مقصر جلوه دهند به دنبال شلوغ کردن فضا هستند.

وی اضافه کرد: این افراد برای گذردادن نظام از گردنه های پیش رو نه تنها انگیزه بلکه برنامه هم ندارند و خوب می دانند تکیه بر ادبیات غرب و نسخه های دسته چندم غربی توان حل مشکلات و تامین عدالت را نخواهد داشت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به نظر می رسد برخی نامزدهای ریاست جمهوری فرصت فعلی را برای سازش در برابر دشمنان غنیمت می شمرند و به دنبال توجیه عدم شجاعت خود هستند ولی ایستادگی در برابر جهانخواران قطعا شجاعتی فراتر است. بیرانوند از نامزدهای ریاست جمهوری پرسید: چگونه است که امریکای جهانخوار هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای خود به دنبال منافع ملی ظالمانه کشورش است ولی ملت ایران حق ندارد به زعم برخی نامزدها در حاشیه مرزهای خود از منافع مردم و مستضعفان عالم دفاع کند؟