آرشیو سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۸۶
سیاست
۳

عده ای دستاوردهای بی نظیر نظام را نادیده می گیرند

استاندار کرمان گفت: عده ای دستاوردهای بزرگ و بی نظیر نظام جمهوری اسلامی را نادیده می گیرند که این امر، آب به آسیاب دشمن ریختن است. اسماعیل نجار دیروز در نشست کمیته استانی اطلاع رسانی ستاد انتخابات کرمان با اشاره به دستاوردهای انقلاب در طول 35 سال گذشته افزود: نامزدها باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را برای مردم بازگو کنند و از سیاه نمایی بپرهیزند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: اطلاع رسانی باید بر محور امیدبخشی به جامعه باشد و زمانی که امید باشد، حماسه محقق می شود. استاندار کرمان افزود: جمهوری اسلامی بعد از ائمه اطهار(ع) و امام زمان(عج) بزرگ ترین نعمت است و نباید با رفتارمان کفران نعمت کنیم. وی در ادامه با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی صحیح و دوسویه گفت: اطلاع رسانی نباید فقط از مسئولان به مردم باشد بلکه مسئولان نیز باید از افکار عمومی و نظرات مردم آگاه باشند و از آن در راستای برنامه ریزی صحیح استفاده کنند. نجار افزود: باید آگاه بود و از بروز شایعات به ویژه در زمان انتخابات جلوگیری کرد.

استاندار کرمان به اصحاب رسانه نیز توصیه کرد: مسائل را بزرگ نکرده و در انتشار اخبار سرعت را قربانی دقت و صحت اطلاعات نکنند.