آرشیو سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۸۶
تا حماسه
۲۹

رضایی: حرف من، حق مردم است

محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم کرمانشاه با انتقاد از منازعات سیاسی بین دو گروه اصلاح طلب و اصولگرا اظهار کرد: این دعواها دردی از ملت دوا نمی کند. سال هاست این منازعات سیاسی در کشور وجود دارد و هزینه آن را ملت پرداخته است. امروز روز پایان دادن به این منازعات است و باید توانمان را برای حل مشکلات کشور از جمله بیکاری و گرانی بگذاریم، نه این که صرف این منازعات کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: امریکایی ها به خاطر وجود این منازعات سیاسی در کشور ما جشن گرفته اند. با این روند دیگر به دشمن احتیاج نداریم و همین جنگ های داخلی کافی است. من در دولتم از همه گروه ها استفاده می کنم. کاری به اصولگرا یا اصلاح طلب بودن افراد ندارم و از هر فردی که نظام و رهبری را قبول داشته و کارآمدی لازم را نیز داشته باشد استفاده خواهم کرد. امروز برای رفع مشکلات به بسیج همه امکانات نیاز داریم و همه ظرفیت ها را باید به صحنه بیاوریم.

وی با بیان این که «با هیچ فردی مشکل ندارم»، گفت: طی این 15 سال خیلی ها به من انتقاد می کردند که چرا این قدر ساکتی؟ این سکوت برای این بوده که در صورت تشکیل دولت بتوانم از همه ظرفیت ها استفاده کنم. طی این سال ها خیلی اهانت ها شنیدم اما پاسخی ندادم. در مناظره های اخیر هم توهین هایی شد که مثل سال 1388 خونسردی خود را حفظ کردم. در این سال ها دوستی خود را با همه حفظ کرده ام تا بتوانم از ظرفیت همه افراد برای رفع مشکلات کشور استفاده کنم. رضایی همچنین خاطرنشان کرد: تفاوت من با دیگر کاندیداها این است که تابلوی مردم را بلند کرده ام و حرف مردم را می زنم. ما می خواهیم کاری کنیم که ملت ایران در سعادت باشد.