آرشیو سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۸۶
تماشاخانه
۲۵
سکانس پایان

جشنواره فیلم و عکس انتخابات

شبکه مستند سیما جشنواره مردمی فیلم و عکس مستند انتخابات را برگزار می کند.

این جشنواره به طور اختصاصی به فیلم های مستند مردمی و عکس هایی که مخاطبان از یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای مختلف کشور می گیرند تعلق دارد و تمامی این آثار پس از پخش در برنامه «نردبان» با حضور خود سازندگان آثار در برنامه، مورد نقد و داوری قرار گرفته و به بهترین آثار ارسالی جوایز نفیس و ارزنده ای اهدا می شود.

بنابراین گزارش موضوع این جشنواره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در خرداد 1392 است و موضوع هایی همچون شور انتخاباتی، روند تبلیغات، حال و هوای تبلیغات و نامزدها، رای گیری در نقاط مختلف و... را شامل می شود.

شبکه مستند سیما به عنوان یک شبکه تخصصی در زمینه تولید و نمایش آثار مستند، مدت هاست در قالب برنامه «نردبان» آثار مستند مردمی (غیرحرفه ای) آن دسته از علاقه مندانی که جویای نمایش و نقد آثار خود در رسانه ملی هستند را به نمایش می گذارد.

علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق رایانامه برنامه به آدرس Nardeban@irib.ir و همچنین ارسال فایل های تصویری به آدرس شبکه مستند (تهران - خیابان ولیعصر(عج) – خیابان جام جم- ساختمان سیما - طبقه ششم - شبکه مستند) یا صندوق پستی 856-19615 ارسال کنند.

«نردبان» با اجرای الهام عادلی هر روز ساعت 19 و جمعه ها ساعت 18 روی آنتن شبکه مستند می رود.