آرشیو یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲، شماره ۵۳۹۶
سینما
۲۶
گزارش فروش

«گذشته» گیشه را تکان داد

فیلم «گذشته» که از چهارشنبه به سینماهای تهران آمده است توانست رکورد جدیدی در گیشه ها برجای بگذارد.

هم اکنون 9فیلم در حال اکران هستند که از این میان «گذشته» جدیدترین فیلم این گروه به شمار می آید. آخرین فیلم

اصغر فرهادی روز چهارشنبه، 54 میلیون تومان در یک روز فروش داشت و روز پنجشنبه هم 51 میلیون تومان فروخت. این فیلم که 12 سالن سینمای تهران را در اختیار دارد روز جمعه نیز با استقبال مخاطبان روبه رو شد.

پیش از این که «گذشته» روی پرده بیاید بیشترین فروش روزانه به «چه خوبه که برگشتی» کار داریوش مهرجویی اختصاص داشت، این فیلم به طور متوسط 21 میلیون و 500 هزارتومان فروش داشته و در 21 روز اکران آن هم در 20 سینما 453 میلیون تومان فروش داشته است. آخرین فیلم مهرجویی پنجشنبه 28 میلیون تومان فروش داشت.

در ردیف سوم استقبال از آثار روی پرده در اختیار «تلفن همراه رئیس جمهور» است که ساخته علی عطشانی بوده و روز پنجشنبه 8 میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم 18 سینما دارد و پس از 35 روز نمایش 397 میلیون تومان فروش کرده است.

فیلم «یکی برای همه» از محمد آهنگرانی هم روز پنجشنبه 7 میلیون تومان فروش داشت. این فیلم با 35 روز نمایش در

11 سینما 300 میلیون تومان فروش کرده است.

فیلم «برف روی کاج ها» ساخته پیمان معادی که 59 روز از اکران خود را در سینماهای تهران پشت سر می گذارد، همچنان با توجه مردم روبه رو است. این فیلم با 16 سالن روز پنجشنبه 6 میلیون تومان فروش داشته و تا همین روز از 765 میلیون تومان عبور کرده اما از فیلم های جدید چندان استقبالی صورت نمی گیرد. فیلم «بی تا بی بیتا» به کارگردانی مهرداد فرید که

11 روز از اکران خود را پشت سر می گذارد، تا پنجشنبه 50 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم پنجشنبه با 18 سینما

7 میلیون تومان فروش کرد. فیلم «خودزنی» هم با 11 روز نمایش و 15 سینما پنجشنبه فقط 5 میلیون تومان فروش کرده و پس از 9 روز 33 میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم «زبان مادری» کار قربان محمدپور هم با فروش 2 میلیون تومان در همین روز پس از 9 روز به 13 میلیون تومان رسید.