آرشیو یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۲، شماره ۳۷۴۰
حوادث
۱۹

دستگیری 3 آدم ربا و آزادی کودک 7 ساله

فرمانده انتظامی شهرستان چناران در استان خراسان رضوی از دستگیری اعضای باند آدم ربایی و نجات پسربچه هفت ساله خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قربان صنعتی در این باره گفت: ساعت 13 و 30 دقیقه بیستم تیر در پی ربوده شدن کودکی هفت ساله در شهر جدید گلبهار، تحقیق در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: پدر فرد ربوده شده به پلیس گفت در محل کارم بودم که همسرم تماس گرفت و گفت محمدامین همراه برادرش و بچه همسایه در خیابان مشغول بازی بوده که سه فرد ناشناس با خودروی پراید وی را ربوده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران تصریح کرد: با شروع تحقیقات و بررسی موضوع یکی از آدم ربایان پس از ساعاتی با پدر کودک تماس گرفت و برای آزادی وی، ده میلیون تومان پول خواست.

وی اضافه کرد: در پی این تماس و آموزش به خانواده کودک ربوده شده، ماموران محل قرار را زیر نظر گرفتند تا این که یکی از آدم ربایان هنگام مکالمه تلفنی با پدر کودک شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیرشد. وی در بازجویی، نشانی محل اختفای کودک ربوده شده را در اختیار ماموران قرار داد و آنها نیز با حضور در محل، کودک را آزاد کردند.

سرهنگ صنعتی خاطرنشان کرد: با اعترافات متهم، مخفیگاه دو همدست دیگر او نیز شناسایی شد و هر دو متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

متهمان که 19 تا 22 سال دارند، در تحقیقات اولیه، انگیزه خود را از آدم ربایی دریافت پول عنوان کرده و گفتند کودک را اتفاقی ربوده و شماره همراه پدرش را نیز از او گرفته اند. بنابراین گزارش، با اعتراف آدم رباها و صدور دستور بازداشت آنها تحقیق در این زمینه ادامه دارد.