آرشیو یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۲، شماره ۳۷۴۰
حوادث
۱۹

سرقت از گاوصندوق خواهر در امارات، دستگیری در تهران

رئیس کلانتری 125 یوسف آباد از دستگیری یک زن سارق در یوسف آباد خبر داد و گفت: متهم با سرقت 30 هزار درهم امارات از منزل خواهرش در دبی، آن را به حساب همسرش واریز کرده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ فرامرز مهری در این باره گفت: مدتی پیش یکی از شهروندان ایرانی ساکن دبی، با ارائه شکایت به دادسرای حقوقی جزایی خارک، از خواهر خود به عنوان سارق منزلش در دبی شکایت و عنوان کرد خواهرش از منزل وی 30 هزار درهم امارات و مقداری طلاو جواهرات سرقت کرده است.

وی افزود: با توجه به این که متهم پس از سرقت به تهران آمده و در محدوده یوسف آباد ساکن شده بود، پرونده از سوی دادسرا به کلانتری 125 یوسف آباد ارجاع و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

رئیس کلانتری 125 یوسف آباد عنوان کرد: با بررسی سیستم های بانکی و همچنین کنترل رفت و آمد های این متهم، مشخص شد وی پس از سرقت، یک دستگاه خودرو و مقداری لباس برای فروشگاه پوشاک همسرش خریده و بقیه پول های مسروقه در حسابش است.

وی تصریح کرد: با جمع بندی این اطلاعات، متهم که ساناز نام داشت، بازداشت و همراه همسرش علیرضا به کلانتری منتقل شد.

وی به سرقت از منزل خواهرش اعتراف و عنوان کرد: پس از به دست آوردن کلید گاوصندوق خانه خواهرش 30 هزار درهم امارات و مقداری طلارا سرقت کرده است.سرهنگ مهری یادآور شد: با اعتراف متهمان، پرونده به دادسرای خارک ارسال شد تا در این زمینه اقدامات قضایی انجام شود.