آرشیو پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۹۸۵
حوادث
۱۹

راننده سارق مسافران را بی هوش می کرد

راننده ای که به بهانه حمل مسافر در محله های تهران مسافران را با آبمیوه مسموم، بی هوش و اموالشان را سرقت می کرد، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش جام جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 11 تهران، از مرد راننده ای به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

شاکی گفت: در یکی از محله های مرکزی تهران سوار خودرویی عبوری شدم که در میانه راه راننده آبمیوه به من تعارف کرد و پس از نوشیدن، بی هوش شدم و چهار روز بعد در بیمارستان به هوش آمدم و متوجه شدم اموالم سرقت شده و یک راننده عبوری مرا از حومه شهر به بیمارستان رسانده است.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری راننده سارق آغاز شد تا این که افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی، از سرقت اموالشان توسط راننده ای، شکایت کردند.

با جمع بندی اطلاعات از شاکیان و به دست آمدن تصویر رایانه ای متهم فراری معلوم شد، تصاویر متعلق به راننده تحت تعقیب است که شاکیان را با تعارف نوشیدنی مسموم، بی هوش و اموال آنها را سرقت کرده است.

مرحله بعدی تحقیقات نشان می داد، هر کدام از شاکیان پس از مصرف آبمیوه مسموم، در محله های خلوت، بوستان ها یا حومه شهر از سوی سارق رها شده و سه تا هفت روز بی هوش بوده اند.

بنابراین گزارش، تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری سارق فراری ادامه دارد.