آرشیو پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۹۸۵
حوادث
۱۹

دستگیری عاملان اصلی درگیری مسلحانه حصار کرج

سه عامل اصلی درگیری مسلحانه حصار کرج که از چند روز پیش تحت تعقیب بودند، در شمال کشور بازداشت شدند.

به گزارش ایرنا، سردار احمدعلی گودرزی در این باره گفت: چند روز پیش و درپی درگیری میان تعدادی از اوباش و استفاده از سلاح گرم و سرد میان اراذل و ایجاد رعب و وحشت، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و عاملان اصلی درگیری مسلحانه منطقه حصار کرج را که به زخمی شدن چند نفر و ایجاد ناامنی در منطقه منجر شده بود در شمال کشور دستگیر کردند.

وی افزود: در پی این درگیری میان سه باند بزرگ اراذل و اوباش در منطقه حصار کرج، پیگیری حادثه به صورت ویژه در دستور کار ماموران شعبه مبارزه با اراذل و اوباش اداره اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

سردار گودرزی تصریح کرد: به دلیل عواقب خطرناک این درگیری ها و امکان انتقام جویی های بعدی از سوی اراذل و اوباش مصدوم، ماموران در شش عملیات همزمان 20 نفر از اراذل و اوباش را که در این درگیری مشارکت داشتند پس از 20 روز دستگیر کرده و تحویل مراجع قضایی دادند.

وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی، سه نفر را به عنوان عاملان اصلی درگیری ها معرفی کردند و گفتند، این افراد با سلاح گرم و تیراندازی، ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم عمومی و مجروح کردن تعداد زیادی از اراذل و اوباش اقدام کرده بودند.

گودرزی خاطرنشان کرد: با اعترافات افراد دستگیر شده و تحقیقات نامحسوس، پیگیری ها برای یافتن ردی از افراد فراری در استان البرز و استان های همجوار آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ماموران اطلاع یافتند این افراد در شمال کشور مخفی شده اند و قرار است یکی از مرتبطین این افراد با آنها ملاقات داشته باشد که با استفاده از شگردهای اطلاعاتی، خودروی حامل فرد رابط شناسایی شد و ماموران به صورت نامحسوس به تعقیب خودروی وی پرداختند.

وی اظهار کرد: پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت، نشانی مخفیگاه اوباش فراری در نمک آبرود به دست آمد و متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس امنیت استان البرز منتقل شدند. تحقیق از متهمان ادامه دارد.