آرشیو پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۸۱۲۸
ورزش
۱۱

خبر

ایران با شکست آمریکا صعود کرد

تیم والیبال نشسته کشورمان با شکست آمریکا درآخرین دیدار مرحله گروهی به عنوان صدرنشین صعود کرد. درسومین روزازمسابقات جهانی والیبال نشسته لهستان، تیم ملی ایران با شکست آمریکا به سومین پیروزی پیاپی خود دست یافت.دراین دیدار ملی پوشان کشورمان در سه ست متوالی مقتدرانه تیم ملی آمریکا را شکست دادند.ایران پیش از این تیم های مصر و عراق را پشت سر گذاشته بود.

خادم: اقتدارکشتی خدشه ناپذیراست

رئیس فدراسیون کشتی گفت: ورزشکاران ما دراین رشته دارای استعداد ذاتی هستند بنابراین با توجه به این موضوع و نگاه حمایتی مسئولان، اقتدارکشتی ایران خدشه ناپذیر است.رسول خادم گفت: ملی پوشان کشتی امسال رقابت های آسیایی و جهانی را در پیش دارند و آنان دراین رقابت ها یک بار دیگر قدرت ایران در کشتی را به رخ حریفان خواهند کشید.

کئون چا: آرژانتین ازایران می ترسد

اسطوره فوتبال کره جنوبی از سبک بازی ایران و تفکرات تاکتیکی کی روش حمایت کرد و گفت: آرژانتین با مسی از ایران می ترسد.چا افزود: آرژانتین تیمی پرستاره است. آنها بازیکنانی دارند که با توپ، خیلی راحت کار می کنند. از نظر جسمانی، خیلی قوی هستند. درشرایط عادی مقابله کردن با چنین تیمی، واقعا سخت است. به خصوص که درخط حمله فوق ستاره ای مثل مسی را هم دارند. اما من حرف دیگری می زنم. می گویم حالااین آرژانتین است که ازایران می ترسد.

مسی: باید مواظب ضد حملات ایران باشیم

راه پیروزی برابرایران ونیجریه این است که هنگام اجرای برنامه های هجومی، بازیکنانی که درخط عقب ترازمهاجمان بازی می کنند، به خوبی کارهای دفاعی را انجام دهند.مسی معتقد است تیمش برای پیروزی مقابل ایران، هنگام برنامه های هجومی باید مواظب ضدحملات باشد تا غافلگیرنشود.