آرشیو پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۸۱۲۸
ورزش
۱۱

گوناگون

تیم والیبال نشسته بانوان دراردو

مرحله جدید تمرینات تیم ملی والیبال نشسته بانوان برای حضور دربازی های پاراآسیایی کره جنوبی از فردا در تهران برگزار می شود. دراین مرحله از تمرینات 18 ورزشکارازاستانهای مختلف فراخوانده شدند.

فیفا پیراهن حقیقی را گرفت

نمایندگان فیفا پیراهن علیرضا حقیقی در دیدار مقابل نیجریه را گرفتند.حقیقی دراین باره گفت: بعد از بازی نماینده فیفا آمد و پیراهنم را خواست و گفت آن را برای موزه فیفا می خواهد.

واریز پول به حساب آبی پوشان

بهرام افشارزاده مدیرعامل تیم استقلال گفت: به حساب بازیکنانی که با آنها قرارداد داشتیم و تمدید کردیم و کسانی که تازه با ما قرارداد بسته اند پول واریز کرده ایم.

مارادونا: تیم ملی آلمان ویرانگراست

اسطوره فوتبال آرژانتین به ستایش تیم ملی آلمان پرداخت و این تیم را ویرانگر و ترسناک توصیف کرد.مارادونا گفت: شاهد یک آلمان ویرانگر مقابل پرتغال بودیم. آلمان به خاطر قدرت بدنی بالایی که دارد ترس آورظاهر می شود.

مهدی رحمتی به پیکان پیوست

مهدی رحمتی دروازه بان فصل گذشته تیم استقلال با قراردادی یک ساله به صورت رسمی به عضویت تیم فوتبال پیکان درآمد.تیم پدیده مشهد نیزازجمله تیم هایی بود که قصد جذب رحمتی را داشت.

بازگشت ظریف به تیم ملی والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال اسامی 12 بازیکن ایران را برای دیدار مقابل ایتالیا اعلام کرد که نام فرهاد ظریف هم در این فهرست به چشم می آید.تیم های ملی ایران وایتالیا ساعت 18:30 فردا در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می روند.

طالب لو: منتظر پیشنهاد استقلال هستم

وحید طالب لو دروازه بان پیشین تیم استقلال با اعلام اینکه اولویتش بازگشت به استقلال است، گفت: هر وقت مسئولان استقلال اعلام کنند به من نیازدارند، با همه وجود به تیم خودم بازمی گردم.

سعیدی مربی والیبال سایپا شد

فرشاد سعیدی مربی تیم جوانان والیبال ایران با امضای قرارداد رسمی با تیم سایپا، به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد.پیشتر هدایت تیم سایپا برعهده فرهاد نفرزاده بود.