آرشیو چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳، شماره ۴۱۴۲
فرهنگ و هنر
۵

الناز شاکردوست سوار بر «اسب سفید پادشاه»

الناز شاکردوست، بازیگر سینما و فیلم هایی چون مجنون لیلی، بی وفا و رسوایی، این روزها در حال بازی در فیلمی سینمایی به کارگردانی محمدحسین لطیفی است.

به گزارش جام جم، شاکردوست که این روزها فیلم «پوسته» به کارگردانی مصطفی آل احمد را در گروه هنر و تجربه بر پرده سینماها دارد و بتازگی فیلم «بوی گندم» او هم وارد شبکه نمایش خانگی شده است، نقش اصلی فیلم «اسب سفید پادشاه» را بازی می کند.

فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین لطیفی که از اواخر ماه گذشته در تهران کلید خورده و تاکنون 70 درصد فیلمبرداری آن انجام شده، به احتمال فراوان در جشنواره فیلم فجر امسال حاضر خواهد بود.

«اسب سفید پادشاه» سکانس حساس و مهمی با محوریت تصادف یکی از کاراکترهای اصلی فیلم دارد که قرار است این هفته فیلمبرداری شود.ضمن این که بزودی حمیدرضا صدری ساخت موسیقی و کاوه ایمانی تدوین این اثر را به عهده خواهند گرفت.الناز شاکردوست، مجید یاسر، لیدا عباسی، علی طباطبایی، امیرعلی کاظمی، نیلوفر وهاب زادگان، نصرت میرعظیمی، آیدا امیری، سامان امیری و فرهاد قائمیان بازیگران این فیلم هستند. از این جمع بازی فرهاد قائمیان و لیدا عباسی بتازگی به پایان رسیده است.مناطقی در شاپور، سعادت آباد، شهرک غرب، تجریش، مرزداران و بهشت زهرا از لوکیشن های اصلی این فیلم بوده است. لطیفی که آخرین حضورش در جشنواره فیلم فجر به فیلم موفق «روز سوم» مربوط می شود، پس از هشت سال با این اثر خودش را برای حضور در این رویداد آماده خواهد کرد. این فیلم که یک درام اجتماعی است داستان زندگی دختری بیست و پنج ساله به نام ماری را روایت می کند.