آرشیو دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۹۱
حوادث - اخبار کشور
۱۱

اکران سوزاندن خلبان اردنی!

فیلم هولناک سوزاندن خلبان اردنی به دست داعش در مناطق تحت سیطره این گروه تروریستی به نمایش عمومی گذاشته شده و سی دی های آن رایگان بین مردم توزیع شده است.

به گزارش مشرق، تکفیری های داعش در ولایت نینوا که منطقه تحت سیطره این گروه محسوب می شود، با جمع کردن شماری از مردان و کودکان عراقی اقدام به پخش فیلم زنده سوزی خلبان جوان اردنی کردند.

در فیلم جدید منتشر شده از سوی داعش که «خرسندی مردم از زنده سوزاندن خلبان اردنی» نام دارد!، سازندگان آن، صحنه ابتدایی فیلم را با نمایش خیابانی فیلم مربوط به آتش زدن خلبان اردنی آغاز کرده اند.

این فیلم هولناک بر تلویزیونی بزرگ در چند نقطه از نینوا، به نمایش عمومی درآمد و مصاحبه گر فیلم، نظر مردم، از جمله کودکان را درباره زنده آتش زدن «معاذ الکساسبه» می پرسد!این فیلم هولناک بر پرده ای بزرگ در نقطه ای از شهر رقه سوریه، مرکز کنونی داعش به نمایش عمومی درآمد و سی دی های آن رایگان بین مردم توزیع شد.

گفتنی است، 24 دسامبر گذشته که «معاذ الکساسبه» خلبان اردنی به اسارت تروریست های داعش درآمد، هشتک در شبکه اجتماعی توئیتر ایجاد شد که از طرفداران این گروه تروریستی می خواست تا شیوه اعدام الکساسبه را پیشنهاد دهند.در این هشتک از کاربران طرفدار تروریست های داعش خواسته شده بود تا شیوه ای برای اعدام الکساسبه پیشنهاد دهند که با شیوه های گذشته این گروه برای کشتن افراد یعنی شلیک به سر یا سر بریدن تفاوت داشته باشد.برخی کاربران طرفدار داعش پیشنهاداتی را مطرح کرده اند که از شدت خشونت قابل بیان نیست. شاید آنها به این نتیجه رسیده اند که دیگر شیوه های معمول داعش نظیر سر بریدن، قطع کردن سر با شمشیر یا چاقو یا شلیک گلوله به سر و صورت یا حتی پرتاب افراد از ارتفاع بالادیگر مردم را مرعوب نمی کند، از این رو، آنها بدنبال شیوه اعدام جدیدی هستند که با آن دنیا را مرعوب کنند و به همین علت نیز خلبان را آتش زده اند. چه بسا ممکن است در آینده تروریست های داعش به شیوه های بدتر دیگری برای ارعاب روی آورند.