آرشیو دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۰۵
ورزشی - اخبار کشور
۹

تشییع پیکر مطهر شهید توحیدی در بافت

پیکر ستوان یکم منصور توحیدی از نیروهای مرزبانی که در درگیری اخیر با گروه تروریستی در شرق کشور به شهادت رسید در شهرستان بافت تشییع شد.

به گزارش ایرنا، پیکر پاک این شهید روز یکشنبه با حضور گسترده مردم و مسئولان از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بافت تشییع و برای تدفین به زادگاهش شهر بزنجان منتقل شد.

سرتیپ حسین چناریان فرمانده انتظامی استان کرمان در این آیین با اشاره به فداکاری و رشادت شهید توحیدی در برابر تروریست ها گفت: شهادت این شهید والامقام را افتخاری دیگر در عرصه نیروی انتظامی برشمرد و افزود: فداکاری و ایثار شهید توحیدی توانست از حادثه تروریستی قریب الوقوع عظیم در شرق کشور جلوگیری کند و سبب خنثی شدن این توطئه شود.

ستوان یکم منصور توحیدی 3 روز گذشته در درگیری نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با یک گروه تروریستی در مرزهای شرقی کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این گروه درصدد انجام عملیات تروریستی در چند شهر کشور بود که با هوشیاری و رشادت نیروهای مرزبانی در نقطه صفر مرزی متلاشی شد.

شهر بزنجان زادگاه شهید منصور توحیدی در هشت کیلومتری مرکز شهر بافت و 130 کیلومتری از مرکز استان قرار دارد.

جانباز 70 درصدی مشهدی معراجی شد

پیکر مطهر جانباز شهید کاظم مزدگیر روزانه در مشهد تشییع و به خاک سپرده شد. به گزارش واحد مرکزی خبر، بنابر اعلام روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی پیکر شهید کاظم مزدگیر روزانه جانباز 70 درصد که بر اثر عوارض ناشی از جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد صبح دیروز از مقابل حسینیه رهروان نبوی مشهد به سمت بارگاه منور رضوی تشییع و پس از طواف در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در آرامستان خواجه ربیع مشهد به خاک سپرده شد.

شهید کاظم مزدگیر روزانه بر اثر ترکش خمپاره در دفاع مقدس از ناحیه هر دو پا، شکم، دست راست و چشم مورد جراحت قرار گرفته بود.