آرشیو دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۰۵
ورزشی - اخبار کشور
۹

به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

هیئتی برای بررسی حادثه انفجار ذوب آهن به اصفهان اعزام شد

به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیئتی پنج نفره برای بررسی حادثه انفجار در ذوب آهن دیروز وارد اصفهان شدند.

اصفهان- خبرنگار کیهان: این هیئت شامل معاون روابط کار، مشاور ارشد روابط کار و مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه 2 بازرس این حادثه را بررسی می کنند.

به گفته رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان، اکبر خداپرست، مجید بابایی و غلامعلی خاشعی سه نفر از آسیب دیدگان این حادثه که در بیمارستان بستری بودند بنا به درخواست مسئولان شرکت ذوب آهن برای ادامه درمان سوختگی به بیمارستان شهید چمران تهران منتقل شدند. فریدون عابدینی با تاکید بر اینکه بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان تجهیزات و امکانات کامل را برای درمان این مجروحان دارد افزود: هیچ مشکلی برای درمان این افراد وجود ندارد اما به نظر می رسد انتقال آنها به تهران برای اعزام به آلمان انجام شده است.

وی گفت: یکی از این کارگران با 70درصد سوختگی و 2 نفر دیگر بین 30 تا 35 درصد دچار سوختگی شده اند.

مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز گفت: علت دقیق وقوع انفجار در خط تولید کنورتور شماره 2 فولادسازی این شرکت تا پایان هفته جاری اعلام می شود. حمیدرضا کجباف افزود: عباس حیدری، محمدکاظم طالبی و روح الله حاج حیدری که در این انفجار دچار موج گرفتگی شده بودند پس از درمان از بیمارستان مرخص شدند.

در انفجار بامداد پنجشنبه هفته گذشته در کنورتور شماره 2 شرکت ذوب آهن اصفهان سه نفر از کارگران این شرکت جان باختند و 6 نفر نیز دچار سوختگی و موج گرفتگی شدند.