آرشیو پنجشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴، شماره ۳۲۹۴
کافه پنج شنبه
۱۰

سرخط خبرها

منصور نریمان، پیشکسوت موسیقی ایرانی سرانجام بعد از مدت ها بیماری صبح روز سه شنبه در بیمارستان بهمن تهران دار فانی را وداع گفت.

گروه اجرایی نمایش «فصل شکار بادبادک ها» پنجشنبه 25 تیر ماه مراسم نکوداشت فریماه فرجامی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون را برگزار می کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مصطفی رحماندوست و پژمان رحیمی زاده را به عنوان نامزد برای دریافت جایزه آسترید لیندگرن معرفی کرد. (فارس)

«سیلوستر استالونه» شایعه جنگیدن رمبو با داعش در قسمت جدید این فیلم را رد کرد. (فارس)

محمد جواد جزینی جایگزین حمیدرضا شا ه آبادی در طرح «رمان نوجوان امروز» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد. (ایسنا)

مستند «قصه کوتاهی چند هزار ساله» ساخته خسرو سینایی که دیپلم افتخار جشنواره گیور مجارستان را دریافت کرده است، جمعه این هفته از شبکه مستند سیما پخش می شود. (ایسنا)

رسانه های آلمانی از ربوده شدن جمجمه فردریش ویلهلم مورنا، سازنده «نوسفراتو» خبر دادند. (آنا)

نمایش«کافه فرانسه» براساس قصه ای از امیرحسین چهلتن به نویسندگی و کارگردانی مهران رنجبر از پنجم مرداد در تئاتر باران روی صحنه می رود. (ایلنا)

نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» به طراحی و دراماتورژی علی احمدی در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود. (ایلنا)

ناصر حسینی مهر که پیش از این قصد داشت نمایش «سه قطره کابوس» را در تالار مولوی روی صحنه ببرد، از اجرا در این سالن تئاتری انصراف داد.

حمید بهروزی نیا، سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی «لوتوس» از برگزاری یک کنسرت موسیقی ایرانی در سالن مسقط کشور عمان به خوانندگی سینا سرلک در شهریور ماه امسال خبر داد.

فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک ترند» به کارگردانی نرگس آبیار برای اکران در گروه سینمایی «هنر و تجربه» پنج دقیقه کوتاه شد.