آرشیو یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۳
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

تفاوت آشکار بین دوومیدانی کاران

مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد صحبت های احسان حدادی مبنی بر این که اگر برایش میلیاردی هم هزینه شود حقش است، گفت: ما در حد توان خودمان برای هر ورزشکاری هزینه می کنیم اما آنچه مسلم است ما بین دوومیدانی کاران تفاوت قائل می شویم چون دوومیدانی کاری که شانس کسب مدال در جاکارتا دارد باید از امکانات بیشتری به نسبت دوومیدانی کاری که اصلا شانس مدال ندارد بهره ببرد. اگر تفاوت قائل نشویم کار درستی نکردیم. مثلا بین احسان حدادی با نفر دوم پرتاب دیسک باید تفاوت قائل شویم.

کیهانی گفت: کیوان قنبرزاده در روسیه با بهترین مربی پرش ارتفاع جهان تمرین می کند. تفتیان در فرانسه و مقدم در اوکراین مشغول تمرین هستند. به زودی یک مربی برجسته هم برای دوهای سرعت استخدام خواهیم کرد.

کیهانی در مورد امکانات و شرایط میزبانی ایران برای مسابقات دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا، گفت: برای میزبانی این مسابقات مشکلی وجود ندارد. ما تجهیزات مورد نیاز خود را از کشورهای خارجی تهیه کرده ایم. تجهیزات الکتریکی را از بلژیک و تجهیزات فنی را نیز از چین خریداری کردیم و ان شاء الله تا اوایل بهمن ماه به ایران خواهد رسید. ما با یک سری امکانات نو و مدرن مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا را برگزار می کنیم. همچنین در حال بازسازی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب هم هستیم.