آرشیو یکشنبه ۱۷‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۵۴۷۶
زندگی
۱۳

حق با شماست

# معافیت-پزشکی

شیرزادیان از قم: به خاطر سوختگی، معافیت پزشکی گرفتم، ولی هیچ سازمانی به بنده کار نمی دهد و بیکار هستم. چرا افرادی که معافیت پزشکی دارند به چشم دیگر دیده می شوند؟ این افراد در جامعه با مشکلات زیادی دست وپنجه نرم می کنند.

# مجری-مهاجرت

احمدی از تهران:مهاجرت مجریان درجه یک تلویزیون به شبکه های بیگانه اصلا خوشایند و برازنده صداوسیما نیست و امیدوارم صداوسیما در حفظ این مجریان تلاش بیشتری کند.

# محرم-محیط زیست

قرایی از تهران:متاسفانه بعضی از شهروندان ظروف غذاهای نذری ماه محرم را بدون هیچ گونه احساس مسوولیت نسبت به شهر خود، در خیابان رها کرده و چهره شهر را مخدوش می کنند.

# پادگان-بوستان

فتوحی از تهران: با توجه به تغییر کاربری برخی پادگان های نیروهای مسلح به بوستان، امیدوارم مسوولان محترم نگاه ویژه ای به مناطق 14 و 15 تهران که تعداد پادگان های بی شماری دارد داشته باشند.

# هراز-بهسازی

علیزاده از آمل: چه زمانی جاده هراز دوبانده می شود؟ سال هاست مسوولان وزارت راه قول اتمام پروژه را دادند، ولی پیشرفت فیزیکی کمی دیده می شود و با توجه به تردد زیاد خودروها در این جاده، ترافیک دائمی در آخر هفته ها و تعطیلات، مهمان همیشگی این جاده است.

#  مسکن-گران

سلیمی از تهران: ادعای کاهش قیمت و اجاره مسکن از سوی بعضی از مسوولان و صنف املاک کذب محض است و نه تنها کاهشی دیده نمی شود، بلکه در بعضی از نقاط شهر تهران افزایش قیمت ادامه دارد.

#   فرهنگی-حق الزحمه

یک فرهنگی از مسجدسلیمان: چه زمانی وزارت آموزش وپرورش حق الزحمه امتحانات خرداد، شهریور و دی سال های 91 و92 و همچنین اضافه کار آن سال ها را پرداخت می کند؟