آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸، شماره ۹۶۲۶
ورزشی
۱۱

گوناگون

تیم ملی به بصره می رود

وزارت ورزش عراق از آمادگی کامل ورزشگاه بصره برای میزبانی از تیم های ملی ایران و بحرین خبر داد. جابر گفت: ورزشگاه 65 هزار نفری بصره از هر نظر آماده برگزاری 2 بازی تیم ملی فوتبال عراق در مرحله انتخابی جام جهانی برابر ایران و بحرین است.

رئال مادرید به دنبال «صلاح»

نشریه اسپانیایی مدعی شد باشگاه رئال مادرید قصد دارد با ارائه پیشنهادی 130 میلیون یورویی، شانس خود را برای به خدمت گرفتن محمد صلاح ازلیورپول امتحان کند. طبق گزارش این نشریه، مهاجم مصری هم علاقه دارد تا به کهکشانی ها ملحق شود.

رضوانی جانشین عارف شد

محسن رضوانی به عنوان رئیس کمیسیون صلح و ورزش انتخاب و جایگزین محمدرضا عارف شد.عارف پس از هجمه های زیادی که به او وارد شد ازریاست این کمیسیون استعفا کرد.

حدادی : به مدال المپیک نیاز دارم

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک با بیان اینکه دلیلی برای خداحافظی اش وجود ندارد، گفت: خودم بیش از هر چیز دوباره به مدال المپیک نیاز دارم و برای رسیدن به این هدف تلاش می کنم.احسان حدادی افزود: تا موقعی که سالم باشم وجان مدال گرفتن داشته باشم ادامه می دهم.

اسکوچیچ: نفت 3 امتیاز را می خواهد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با تاکید براینکه تیمش دراین فصل بازی های خوبی ارائه داده است گفت: برای پیروزی برابر استقلال برنامه دارم. اسکوچیچ گفت: قطعا برای بردن این تیم برنامه داریم. فکر می کنید که من مربی آماتورهستم؟ ما استقلال را آنالیز کرده ایم. بازهم تکرار می کنم که استقلال بازی هایش را می برد و اعتماد به نفس بالایی دارد اما ما هم بد نیستیم.

پارادوومیدانی در امارات

تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان امروز راهی امارات می شود.این رقابت ها ازروز 16 آبان ماه با حضور 1400 ورزشکاراز122 کشورآغاز خواهد شد.

پرسپولیس صعود کرد

تیم فوتبال پرسپولیس در دهمین دیدار خود در لیگ برتر مقابل فولاد به پیروزی رسید و با 19 امتیاز به رده دوم جدول رده بندی لیگ صعود کرد. تیم های پرسپولیس و فولاد دیروز در اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید.مهدی ترابی در دقیقه8 از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گلزنی کرد.