آرشیو یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸، شماره ۹۶۲۸
ورزشی
۱۱

گوناگون

حقوق ویلموتس واریز شد

حقوق معوقه ویلموتس با کمک وزارت ورزش به حساب او واریز شد.مطالبات معوقه سرمربی تیم ملی فوتبال درترکیه به حساب او واریز شد تا در آستانه دیدار با عراق مشکلی برای یوزهای ایرانی به وجود نیاید.    

راهیابی کرم زاده به المپیک

درادامه مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا فاطمه کرم زاده به فینال سه وضعیت بانوان راه یافت و المپیکی شد.تیم ایران متشکل از فاطمه کرم زاده، الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ با 3505 امتیاز پس از تیم چین به مدال نقره دست یافت وتیم هند سوم شد.    

دعوت چینی ها از آسمانخراش های ایرانی

فدراسیون بسکتبال دعوتنامه چینی ها را برای حضور دردو تورنمنت بین المللی این کشورکه سال آینده و پیش از المپیک برگزار می شود، دریافت کرده است.    

 ونگر گزینه اصلی بایرن

 تیم فوتبال بایرن مونیخ به دنبال سرمربی جدید است و بعد از اخراج  کواچ حالا اولین مربی که نامش در لیست این تیم قرار گرفته آرسن ونگر، سرمربی پیشین آرسنال است.    

کالدرون محروم شد

کمیته انضباطی پس از بررسی مصاحبه کالدرون، با جراید مبنی براینکه امیدوارم نتیجه درزمین فوتبال تعیین شود که متن آن به نوعی افترا به برگزارکنندگان مسابقه تشخیص داده واین گونه تعبیرکرده که نتایج برای تیم خاصی درخارج از زمین بازی تعیین می شود، وی را یک جلسه محروم کرده است.    

 تیم ملی عراق در اردن

 تیم ملی فوتبال عراق برای دیدار با ایران در انتخابی جام جهانی وارد  اردن شد.تیم ملی عراق قراراست 23 آبان ماه درورزشگاه بین المللی امان به مصاف تیم ملی ایران برود.     

پرواز ملی پوشان واترپلو

تیم ملی واترپلوی ایران برای برگزاری اردوی مشترک وچند دیداردوستانه امروز راهی کره جنوبی می شود.ملی پوشان کشورمان خودرا برای مسابقات قهرمانی آسیا وانتخابی المپیک که بهمن ماه درقزاقستان برگزارخواهد شد آماده می کند.    

  آبی پوشان تمرین نکردند

 درحالی که قرار بود دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال دیروز آغاز شود، بازیکنان این تیم در محل تمرین حاضر شدند اما دراعتراض به مشکلات مالی تمرین نکردند.