بردن توپ طلا با منطق فازی
برنده و بازنده شدن دو مفهومی است که در نگاه اول از منطق دودویی یا اصطلاحا باینری پیروی می کند. در این منطق ریاضی مقادیر یا درست هستند یا غلط؛ یا صفر هستند یا یک. مثلا وقتی یک نفر یا یک تیم، در یک رقابت ورزشی پیروز می شود، رقیب بازنده است. اما در همین چند ماه اخیر اتفاقاتی در رویدادهای ورزشی به وقوع پیوسته که منطق باینری را زیر سوال می برد. مثلا همین دوشنبه شب مسی با فاصله کمتر از یک درصد آرا (دقیقا سه دهم درصد) نسبت به فن دایک موفق شد توپ طلا را ببرد یا در فینال تنیس ویمبلدون جوکوویچ بعد از مسابقه ای که 5 ساعت به طول انجامید در حالی که روند بازی ثابت می کرد او و فدرر واقعا در یک سطح قرار دارند،
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.