آرشیو چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۴۱
رسانه: شبکه
۷
گفت و گو

ترجیح می دهم در رادیو فعالیت کنم

رزیتا غفاری یکی از گویندگان نمایش «ساده خط خطی» در گفت و گو با جام جم در خصوص حضورش در رادیو بیان کرد: من پیش از این کار دوبله انجام داده بودم و بعد از مدت ها دوباره لذت بردم که در کنار بچه های رادیو قرار گرفتم. البته من هم شنیده ام که قرار است سری دوم این مجموعه هم ساخته شود که هنوز چیزی به من گفته نشده است.

وی ادامه داد: من با آقای مظلومی در یک فیلم سینمایی همکاری داشتیم که کارگردانی این مجموعه را هم برعهده داشت. بنابراین به من پیشنهاد این نمایش را داد و من هم خیلی دوست داشتم این تجربه را داشته باشم و به همین دلیل پذیرفتم و به قدری برایم تجربه شیرین و جذابی بود که باز هم پیشنهاد خوبی در رادیو داشته باشم، می پذیرم. از طرفی یکی از اهدافم این است که در رادیو بیشتر فعالیت کنم. به هر حال فضای کار در سینما و تلویزیون به نسبت گذشته سخت تر شده و پیشنهادهایی هم که می شود، چندان دلچسب نیستند. به همین دلیل دوست دارم که بیشتر در این حوزه فعالیت کنم. شاید یکی از دلایل کم کاری ام در عرصه تصویر همین مساله باشد.

وی که به تازگی در فیلم «حکم جلب» حضور داشته درباره مجموعه عروسکی «ماماهوت» هم بیان کرد: پیشنهاد برای ادامه این کار داشتم اما مشکل اسپانسر دارم. اتفاقا بازخورد خوبی هم از طرف مخاطب گرفتم و کارگردانی این مجموعه تجربه دلچسبی هم برای من بود و دوست دارم که این تجربه باز هم تکرار شود.