آرشیو دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۰
شهرستان ها
۷

68 مددجوی کمیته امداد دلیجان خودکفا شدند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان گفت: 68 مددجوی این نهاد حمایتی امسال با دریافت منابع مالی اشتغال زایی و تسهیلات روستایی از چرخه فقر خارج شدند و به خودکفایی رسیدند.

«حمیدرضا قاسمی» افزود: در مجموع به این مددجویان 2 میلیارد و 267 میلیون ریال تسهیلات پرداخت و زمینه خودکفایی آنان فراهم شد.

وی اظهارداشت: این تسهیلات به متقاضیان در زمینه های شغلی دامداری، قالیبافی، پرورش بلدرچین، خواربارفروشی، خرازی، سوپرمارکت، صنایع دستی، کشاورزی، خرید خودرو، خیاطی و آرایشگری پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان یادآور شد: 105 پرونده مددجویان متقاضی اشتغال امسال برای دریافت تسهیلات تشکیل شده و راهی بانک های عامل شده است که 27  متقاضی تاکنون موفق به دریافت تسهیلات با رقم  9 میلیارد و 520 میلیون ریال شدند.

نجفی گفت: 71 مددجو نیز برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند که درخواست 26 میلیارد ریال کمک منابع برای راه اندازی شغل داشتند و تاکنون 41 نفر موفق به دریافت تسهیلات به میزان 13 میلیارد و 155 میلیون ریال شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان افزود: پیش بینی می شود تا پایان امسال 100 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد فراهم شود.