آرشیو دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸، شماره ۵۵۷۵
ورزش
۱۷

نقل و انتقالات

ترابزون حسینی را نمی خواهد

سایت Habertc نوشت، باشگاه ترابزون اسپور ترکیه به مدافع ایرانی خود سید مجید حسینی اعلام کرده برای فصل بعد به دنبال تیم جدیدی باشد و قرارداد او تمدید نمی شود. به این ترتیب این بازیکن ماه های آخر حضورش را در تیم ترابزون سپری می کند. گفته می شود باشگاه هرتابرلین تلاش های خود را برای جذب سید مجید حسینی آغاز کرده است.

استوکس در یک قدمی پرسپولیس

گرچه وضعیت نیمکت پرسپولیس نامشخص است، اما مذاکرات این باشگاه برای جذب بازیکن جدید در نیم فصل ادامه دارد. از آنتونی استوکس، مهاجم سابق تراکتور، به عنوان جدی ترین گزینه قرمزها برای امضای قرارداد نام برده می شود. ظاهرا توافقات اولیه میان باشگاه و این مهاجم ایرلندی صورت گرفته است.

آدام همتی از پرسپولیس رفت

آدام همتی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد. همتی جزو بازیکنانی بود که گابریل کالدرون نظر مثبتی روی او نداشت و او را در فهرست مازاد قرار داده بود. همتی که فصل گذشته به اندازه هفت بازی از برانکو فرصت حضور در ترکیب گرفت، این فصل برای قرمزها یک نیمکت نشین محض بود.

میلاد باقری از استقلال جدا شد

میلاد باقری، مدافع فصل جاری آبی پوشان بعد از حضور در ساختمان این باشگاه و توافق با مسوولان استقلال، از این تیم به صورت رسمی جدا شد. این بازیکن 25 ساله در ابتدای فصل از مس کرمان به استقلال پیوسته بود، اما در این تیم فرصت بازی پیدا نکرد و بدون پوشیدن پیراهن آبی در یک بازی رسمی، از این تیم جدا شد.