آرشیو چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸، شماره ۷۲۵۶
سیاسی
۲

خبر

واکنش ها به اظهارات جنجالی در شبکه افق

علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب شخصی خود در توئیتر  با اشاره به اظهارات برخی از  کارشناسان صدا و سیما نوشت: «قبل از هر نقد و نظری در مورد اظهارات آقایان نادر طالب زاده و کوشکی و خانم ابوطالبی باید مشخص شود آنها به نمایندگی از کدام تفکر، گفتمان و تشکیلاتی در شبکه افق، آنتن می گیرند و آزادانه از رسانه ملی برای شهروندان خط و نشان می کشند؟»

سید فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران در مجلس هم دیروز در نطق میان دستور خود با اشاره به توصیه های شهید سردار قاسم سلیمانی در رابطه با ارتباط با مردم، گفت: حاج قاسم می گفت آن دختر با حجاب یا کم حجاب هم فرزند ماست. این دختران جزئی از جامعه ما و خانواده ما هستند. بچه های ما هستند؛ لذا همگان بویژه کسانی که تریبون به دست می آورند، باید توجه داشته باشند به گونه ای سخن نگویند که موجب تفرقه و انشقاق جامعه شود و به قول شهید حاج قاسم خب پس چه کسی را می خواهید حفظ کنید؟

همچنین سیاوش صفریان پور، اکبر نبوی و المیرا شریفی مقدم از مجریان صدا و سیما هم  به اظهارات زینب ابوطالبی همکار خود در شبکه افق واکنش نشان دادند.  زینب ابوطالبی در بخشی از برنامه خود گفته بود: «اگر کسی اعتقاد ندارد، جمع کند از ایران برود، اگر هم اعتقاد دارد باید جدی وارد میدان شود.»

بازدید رئیس مجلس و وزرای دولت از مناطق سیل زده

رئیس مجلس شورای اسلامی در پی بارندگی شدید استان سیستان و بلوچستان و برخی مناطق جنوب شرقی کشور که به آب گرفتگی مشکل ساز برای مردم و در مواردی ویرانگر و خسارت بار انجامید، عازم زاهدان شد. به گزارش ایرنا، علی لاریجانی در این سفر  ضمن بازدید از مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان و وضعیت مهار سیلاب ها، روند امدادرسانی و اسکان آسیب دیدگان استان را از نزدیک بررسی خواهد کرد.پس از سفر دوشنبه شب وزیر نیرو به استان های سیل زده، سعید نمکی وزیر بهداشت و محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات نیز روز گذشته برای بازدید از مناطق سیل زده عازم سیستان و بلوچستان شدند. علی ربیعی، سخنگوی دولت در این باره اعلام کرد وزیران در این سفرها از مناطق آسیب دیده بازدید می کنند و ضمن بررسی وضعیت خدمات رسانی سریع تر و بهتر به مردم سیل زده، دستورات لازم را صادر می کنند.