آرشیو پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸، شماره ۵۵۷۸
ورزش
۴

خبر خوبی که حسین ثوری، رئیس فدراسیون اعلام کرد:پایان کولبری ملی پوش بوکس

حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس صبح روز گذشته در نشست خبری گفت: گرچه شرایط مسابقات کسب سهمیه المپیک تغییر کرده، اما شانس ما در کسب سهمیه المپیک تفاوت چندانی نکرده است.

او با بیان این که یک هلدینگ بزرگ حامی فدراسیون بوکس شده است، گفت: خدا را شاکریم که یک گروه اقتصادی در این شرایط اقتصادی حمایت مالی فدراسیون بوکس را به عهده گرفته است. این گروه همچنین مهدی خسروی، بوکسور کولبر را استخدام کرده است که ما از این بوکسورمان قول گرفته ایم از این به بعد فقط به بوکس خود بپردازد.

ثوری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که با توجه به تغییر شرایط کسب سهمیه المپیک و همچنین جذب اسپانسر قول چند سهمیه را می دهید، گفت: درست است که همه می گویند سهمیه های آسیا اضافه شده است و در سه وزن اول شش نفر و در سه وزن دوم پنج نفر و در وزن های بعدی هم به همین شکل تعداد سهمیه اضافه شده است. اما لازم است برای تنویر اذهان عمومی بگویم در مسابقات روسیه از شش تیم برتر دنیا چهار تیم آسیایی بودند بنابراین آسیایی ها از برترین های جهان هستند و مبارزه با آنها بسیار دشوار است. رئیس فدراسیون بوکس که خودش اهل سیستان و بلوچستان است در پاسخ به سوال دیگری در خصوص وضعیت مردم سیستان و بلوچستان گفت: در تلاش برای کمک به این عزیزان هستیم. تاکنون دو کامیون ارسال شده است و به دنبال این هستیم تا با کمک المپیک های نام آور کمک بیشتری به آنها کنیم.

خسروی: حالا به مدال المپیک فکر می کنم

مهدی خسروی، عضو تیم ملی بوکس امید با بیان این که دیگر کولبری نمی کند، گفت: خوشحالم از این که به مدت یک سال تحت حمایت اسپانسر قرار گرفتم. او این را گفت و ادامه داد: «از امروز دیگر کولبری نمی کنم و به المپیک فکر می کنم. تمریناتم را جدی تر از قبل دنبال می کنم و حالا فقط می خواهم روزهای خوبی را در دنیای بوکس تجربه کنم.»