آرشیو چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۵۹۸
زندگی
۱۳

حق با شماست

info@jamejamdaily.ir روابط عمومی : 22262142

# بورس- کالا 

کاظمی از تهران:دولت محترم مردم را تشویق به سرمایه گذاری در بورس می کند و سعی در هدایت نقدینگی به این بازار را دارد، با این وجود کمترین حمایت را از این بازار می کند و همین علت مانع ورود سرمایه گذاران جدید به بورس شده است. 

 # یارانه - نقدی 

جمعی از شهروندان:  یکسان سازی یارانه و کمک هزینه معیشتی که باعث کاهش این مبلغ شد، به دور از عدالت است که این باعث شده اقشار ضعیف بیشترین آسیب را ببینند.

 # صلاحیت - نماینده

قدس از تهران:  از اقدام قاطع شورای نگهبان به خاطر رد صلاحیت نمایندگانی که کمترین کارایی را در مجلس داشتند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 # معوقه - فرهنگیان 

تنها از گیلان:  از فروردین سال 97 تا کنون وزارت آموزش و پرورش اضافه کار فرهنگیان را پرداخت نکرده است. چرا؟

 # یارانه - نقدی 

محمدی از ساری:  در سری جدید پرداخت یارانه و کمک هزینه معیشتی، خانوارهای جامانده نیز اضافه شدند، امیدوارم دولت محترم بازنشستگان حذف شده را نیز به این لیست بازگرداند.

 # تاریکی - بلوار 

اسکندری از کرج:  بلوار کچوئی فردیس کرج، فاقد روشنایی است و عبور و مرور خودروها در این بلوار به علت تاریکی بیش از حد بسیار سخت و خطرناک است.

​​​​​​​جوابیه:

در پی درج پیامی در روز شنبه 1398/11/12 با عنوان «مترو حقانی» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: به اطلاع می رساند در صورت نامناسب بودن وضعیت تهویه مطبوع قطارهای خط یک، مسافران محترم می توانند از طریق سیستم ارتباط با راهبر نسبت به روشن نمودن سیستم تهویه اطلاع دهند. همچنین اهمیت این موضوع (روشن بودن تنظیم تهویه مطبوع با توجه به وضعیت هوا و درخواست مسافران) همواره در دوره های بازآموزی و به طور مستمر از طرف این شرکت به راهبران قطارها تاکید می شود.