آرشیو شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۸۱
اقتصادی
۴

قرعه کشی تخصیص خودرو امروز برگزار می شود ثبت نام جدید فردا

مراسم قرعه کشی برای تخصیص 15 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو امروز؛ شنبه 17 خرداد ماه برگزار می شود و از فردا ثبت نام برای 45 هزار خودرو صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری ها، مراسم قرعه کشی برای تخصیص 15 هزار دستگاه از چهار مدل از محصولات ایران خودرو در قالب طرح فروش فوق العاده، امروز؛ شنبه 17 خرداد ماه با حضور نمایندگان وزارت صمت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی، پلیس راهور ناجا و سایر نهادهای ذیربط در سالن همایش های ساپکو برگزار می شود.

بابک رحمانی؛ معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو درباره قرعه کشی تخصیص خودرو گفت: ثبت نام و انتخاب محصول تا 14 خرداد به صورت شبانه روز انجام و پس از اتمام مهلت ثبت نام، سایت برای انطباق اطلاعات ارایه شده توسط متقاضیان بسته شد. همچنین راستی آزمایی اطلاعات و بررسی محدودیت های اعمال شده برای ایجاد نظام توزیع عادلانه در بازه زمانی روزهای 15 و 16خرداد انجام شد.

وی ادامه داد: اسامی منتخبین این طرح پس از پایان قرعه کشی و تایید نهادهای نظارتی به صورت عمومی منتشر می شود و برندگان تا 48ساعت فرصت دارند نسبت به واریز وجه خودروهای انتخابی خود اقدام کنند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز عرضه 45 هزار دستگاه دیگر از محصولات این خودروساز از 18 تا 20 خردادماه بصورت شبانه روزی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح پیش فروش، 12 مدل از خودروهای تولیدی ایران خودرو قابل عرضه است.

رحمانی تصریح کرد: متقاضیانی که در قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برنده نشده اند نیز می توانند در طرح پیش فروش 12 مدل از محصولات تولیدی این خودروساز مشارکت کنند. بازه زمانی تحویل خودرو در قالب طرح پیش فروش چهار تا 12 ماهه است که براساس قرعه کشی تعیین می شود.

گفتنی است، براساس آمار مقدماتی حدود هفت میلیون نفر در طرح فروش فوری 25 هزار دستگاه خودرو شرکت کرده اند.  البته این آمار با راستی آزمایی ریزش خواهد کرد و در نهایت با قرعه کشی واجدین شرایط خرید خودرو اعلام خواهند شد. همچنین قرعه کشی آزمایشی فروش فوق العاده ایران خودرو به منظور شناسایی و رفع مشکلات احتمالی با حضور نهادهای نظارتی در سالن همایش های ساپکو برگزار شد.