آرشیو دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۹۹
شهرستان ها
۷

آسیب دیدگان توفان در سوادکوه شمالی تسهیلات دریافت کردند

معاون امور بازسازی و مسکن روستائی مازندران گفت که 44 واحد مسکونی در سوادکوه شمالی و سوادکوه که براثر توفان و رانش و ریزش کوه خسارت دیده بودند، تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض خود را دریافت کرده اند.

رانش نخستین ساعت تحویل سال جدید در روستای پیت سرا در شهرستان سوادکوه رخ داده بود که به 14 واحد مسکونی خسارت وارد کرد. وزش شدید باد و توفان هم سوم خرداد ماه جاری در سوادکوه شمالی به 53 واحد مسکونی خسارت وارد کرد.

علیرضا قلی نژاد افزود : در پی وزش شدید باد و توفان در سوادکوه شمالی 53 واحد خسارت دید که از این تعداد ساکنان 30 واحد خسارت دیده که مدارک خود را ارسال کردند، تسهیلات ارزان قیمت خود را دریافت کرده اند.

وی با اعلام اینکه براساس میزان خسارت تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است، گفت: سقف میزان خسارت تا 15 میلیون تومان بود و بقیه آسیب دیدگان هم با تحویل مدارک به بانک معرفی خواهند شد تا تسهیلات ارزان قیمت خود را دریافت کنند.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی مازندران با بیان اینکه 14 واحد خسارت دیده از رانش زمین در شهرستان سوادکوه هم کمک بلاعوض خود را دریافت کرده اند، افزود : به هر یک از ساکنین واحدهای خسارت دیده مبلغ پنج میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

قلی نژاد در پایان گفت:برای هر یک از واحدهای خسارت دیده در شهرستان سوادکوه هم مبلغ 10 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است.