آرشیو دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹، شماره ۵۶۹۲
فرهنگ
۹

کاغذ اخبار

مرادیان و مجسمه های کرج

جمشید مرادیان را علاقه مندان به مجسمه های شهری خوب می شناسند. حالا او که این روزها در حال تدارک برنامه برای برگزاری سمپوزیوم مجسمه سازی کرج است با هنرآنلاین گفت وگو کرده و گفته 10مجسمه به گنجینه زیبایی شناسی کرج اضافه خواهد شد. ماجرا از این قرار است که نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی چوب کرج اواخر تیرماه برگزار می شود. جمشید مرادیان، دبیر فرهنگی این رویداد گفته با در نظر گرفتن شرایط خاص وجود بیماری کرونا، قصد دارند با رعایت همه مسائل ایمنی و بهداشتی و با همکاری سازمان زیباسازی و سازمان فضای سبز استان البرز، سمپوزیوم مجسمه سازی چوب را در کرج برگزار کنند.

صالحی در «صحنه زنی»

پیش از این خبر دادیم مهتاب کرامتی و بهرام افشاری به فیلم سینمایی «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی پیوسته اند و حالا هم روابط عمومی پروژه خبر داده در ادامه پیش تولید و انتخاب بازیگران فیلم سینمایی «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی، این بار مجید صالحی به پروژه پیوسته است. به زودی عوامل اصلی این فیلم مشخص شده و پس از تکمیل گروه بازیگران، به زودی فیلمبرداری آن در لوکیشن های تهران آغاز خواهد شد.

کیت وینسلت خبرنگار

کیت وینسلت قرار است در نقش یک خبرنگار آمریکایی جلوی دوربین برود. خبر را هالیوودریپورتر داده و مهر آن را ترجمه کرده است. در ادامه این خبر آمده: الن کوراس قراردادی برای کارگردانی فیلمی با عنوان «لی» امضا کرد. او که کارگردان مستند «خیانت» است در این فیلم که با بازی کیت وینسلت ساخته می شود، روی صندلی کارگردانی می نشیند. در این فیلم زندگینامه ای، وینسلت در نقش لی میلر ظاهر می شود. او در جنگ جهانی دوم به عنوان خبرنگار فعالیت کرد. قرار است فیلمبرداری این پروژه از بهار 2021 آغاز شود.