آرشیو پنجشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۵۷۵۸
فرهنگ: ادبیات و هنر
۱۰
تجسمی (رنگ و بوم)

افتتاحیه مهر ماهی «و عشق تنها عشق»

نمایشگاه «و عشق تنها عشق» دربردارنده آثار دکتر ابراهیم الفت روز جمعه چهارم مهر در گالری سرزمین هنر افتتاح می شود. آثاری که در این نمایشگاه عرضه می شوند تلفیق هنر دکوراتیو و حرفه ای هستند.

الفت درباره آثارش با نام «عشق های رنگی» به نمایش در می آید، می گوید: درباره عشق همه حرف می زنند و هر کس برداشت خود را از آن دارد. همه حرف ها و برداشت ها هم زیباست و رنگ نگاه آدم های مختلف را دارد، اما اگر قرار باشد من برای عشق رنگی را متصور شوم می گویم سفید است. این در حالی است که آدم ها در دنیای امروز دچار عشق های رنگارنگی می شوند، عشق به قدرت، عشق به شهرت و...

او ادامه می دهد: من سعی کرده ام عشق را با رنگی که خودم می بینم تصویر کنم، عشق به هنر که آن را سفید می بینم، به همین علت در نمایشگاه «وعشق تنها عشق» با وجود اشتراک رنگ سفید در تمام تابلوها در حالت خاموش، تنوع عشق های امروزی رو در فرم ها و رنگ های به کار رفته دیده خواهد شد.

ابراهیم الفت،متولد 1358، دانش آموخته پزشکی و گرافیک و فارغ التحصیل انجمن خوشنویسان ایران است. او سابقه 30 سال کار مستمر هنری، برگزاری 21 نمایشگاه انفرادی و شرکت در بیش از 70نمایشگاه گروهی،مبدع فرم گرافیکی موجی را در کارنامه خود دارد و آثارش به حراج های جهانی هنر از ساتبی،کریستی و بنامز راه پیدا کرده است.