آرشیو چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱، شماره ۵۲۴۴
صفحه آخر
۱۲
نشست روز

یادبود مسعود احمدی

مراسم یادبود مسعود احمدی (شاعر و روزنامه نگار) برگزار می شود. مشیت علایی، هرمز علی پور، ایرج ضیایی، حمید احمدی و منصوره وحدتی از سخنرانان این مراسم خواهند بود.

این مراسم روز جمعه، دهم تیر ماه از ساعت 17 تا 20 در کتابفروشی فرهنگان قریب برگزار خواهد شد. مسعود احمدی شاعر، روزنامه نگار، منتقد و ویراستار متولد دهم مرداد 1322 در کرمان بود که در چند سال آخر عمر خود با تصادف و عمل قلب باز مواجه شد و بعد از مدتی راهی آسایشگاه شد و 23 خرداد ماه از دنیا رفت. خانواده احمدی ترجیح دادند پیکر او را با سرعت و بدون حضور اهالی ادبیات و رسانه به خاک بسپارند.

کتاب های منتشرشده این شاعر و ویراستار چنین است: «24 ساعت» (منظومه برای کودکان)، «شبنم و گرگ و میش» (منظومه برای نوجوانان)، مجموعه شعرهای «زنی بر درگاه»، «روز بارانی»، «برگریزان و گذرگاه»، «دونده خسته»، «قرار ملاقات»، «صبح در ساک»، «بر شیب تند عصر»، «برای بنفشه باید صبر کنی»، «دو سه ساعت عطر یاس» و همچنین «حرف زیادی» (مجموعه مصاحبه های مطبوعاتی)، «دو زن» (گفت وگو با آیدا سرکیسیان (شاملو) و اقبال اخوان (مشیری))، «دویدن در تنهایی» (گزیده ای دوزبانه) و «دیگر نبودم مرده بودم».

کتابفروشی فرهنگان قریب در خیابان دکتر قریب، پایین تر از نصرت - بین کوچه های اولیا (عسکری سابق) و سوسن واقع است.