آرشیو دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، شماره ۲۳۵۷۷
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

سامانه پیام کوتاه 30002323

* اقدام زننده نماینده رژیم جعلی اسرائیل در پاره کردن منشور سازمان ملل پشت تریبون مجمع عمومی این سازمان به قول نماینده روسیه به سیرک می ماند! پس از دو حادثه بزرگ برای صهیونیست ها (طوفان الاقصی و وعده صادق) آنهاحقیقتا دیوانه شده اند و رفتارهای سران این رژیم کاملا شبیه دیوانه هاست!

میرحسینی

* پاسخ موشکی و سخت کشورمان به رژیم صهیونیستی، سیلی محکم جبهه مقاومت به ظالمان و زیاده خواهانی بود که چند دهه است مسیر تنفس ملت های منطقه و افکار عمومی جهانی را سد کرده بودند.

اسدی

*در شرایطی که مجمع عمومی سازمان ملل عضویت فلسطین را با 143 رای تصویب کرد، منشور سازمان ملل در مقابل چشم جهانیان، توسط رژیم کودک کش اسرائیل در دستگاه خردکن پاره پاره شد و جهان شاهد یک اقدام وحشیانه جدید از این سگ هار بود. جهانیان انتظار دارند که مجمع عمومی سازمان ملل گام دوم برای اخراج اسرائیل از سازمان ملل را هرچه سریع تر و محکم تر از گام اول بردارد.

سعیدی دولابی

* حماقت و جهل و بی تدبیری مجلس کانادا در تروریستی اعلام کردن سپاه هیچ تاثیری در قدرت و اقتدار این نیروی پرافتخار برآمده از متن ملت ایران ندارد. قطعا کانادا برای ثابت کردن نوکری برای اربابان صهیونیستش دست به چنین حماقتی زده است.

کلاهدوزی

*آقای پزشکیان! مگر توسط قانون، کلاه ایمنی بر سر مردم اجباری نشد؟ و مگر کمربند ایمنی برای سرنشینان سواری ها به وسیله قانون اجباری نشد؟ در حالی که ضرر کلاه ایمنی و کمربند یک خسارت فردی است. پس چگونه حجاب که یک اصل مسلم قرآنی است نمی شود با قانون به اجرا در آورد؟ چرا دهن کجی به احکام قرآن می کنید؟ مگر ادعای اسلام ندارید؟ لطفا بس کنید و با باور دینی مردم بازی نکنید!

بهیاری

* چرا رژیم صهیونیستی جرات نمی کند تصاویر محل اصابت موشک های ما و آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد؟ اگر قائلند که تخریبی نداشته اجازه دهند خبرنگاران گزارش تهیه کنند و به دنیا مخابره نمایند.

حاجی آبادی

* چقدر ضد انقلاب سر این صحبت حضرت آقا در ایام کرونا(عدم خرید واکسن از غرب) به تخریب ایشان پرداختند، ولی حالا بعد از حدود 4 سال حرف معظم له تایید شد و خود شرکت انگلیسی آسترازنکا اعتراف کرد که واکسنش خون را لخته می کند!

شرفی

* برخی سران خائن کشورهای اسلامی که شیفته قدرتند و جهان را از دریچه اقتصادی می بینند حاضر نیستند علی رغم اعلام قطع رابطه تجاری با رژیم وحشی صهیونیستی، با این رژیم خون آشام قطع رابطه نمایند.

سمیعی

* پلیس رژیم صهیونیستی سال هاست که از گلوله هایی که دارای یک هسته فلزی هستند برای سرکوب قیام های مردم فلسطین استفاده می کند که می توانند آسیب جسمی جدی ایجاد کنند و حتی باعث کشته شدن افراد شوند. با این حال رژیم های تروریستی برای کشورهای جهان نسخه حقوق بشر می نویسند!

اقبالی

* هیچ شکی در وجود مشکلات اقتصادی نداریم. ولی کشف حجاب برخی افراد چقدر به خاطر مشکلات اقتصادی است؟آیا آرایش های چند میلیونی برای مو و... به خاطر مشکلات اقتصادی است؟!

قرنی

*به عنوان یک شهروند از زحمات برادران فراجا در اجرای طرح نور تقدیر و تشکر می کنم. حقیقتا زحمت بسیاری برای اجرای قانون می کشند و به برخی از مردان عزیز کشورمان عرض می کنم روی کلمات غیرت، حیا، عفاف بیشتر مطالعه کنند.

حسین زاده

* درتاریخ 22 اردیبهشت1403 برای کاری به یک مجتمع فناوری و استارت آپی در میدان آزادی رو به روی مترو بیمه به نام کارخانه فناوری رفته بودم. چشمتان روز بد نبیند! از ابتدای ورود شاهد تردد زنان و دختران بی حجاب بودم وقتی به چند قسمت از این مجتمع مثلا نخبگانی رفتم با زنان کاملا بی حجاب رو به رو شدم. به یکی از افراد حراست اعتراض کردم که چرا این جا وضع حجاب این قدرافتضاح است؟ گفت دست ما را بسته اند و گفته اند کاری نداشته باشید! می گفت دل ما خون است. باید از بالا به ما دستور بدهند.گفتم منظور از بالا کیست؟ گفت، معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و قوه قضائیه. لازم است مراجع قانونی به این موضوع ورود کند.

حسین تهرانی

* لیلاز، چهره شناخته شده جریان اصلاحات فاش کرده است، افشای فایل صوتی دکتر ظریف عمدی و برای ارسال پالس مثبت به آمریکا بود! خداوند این غرب زده ها را از خواب غفلت بیدار کند!

قاری

* اگر یک فردعادی مذهبی گناه، خطا و اشتباهی مرتکب بشود یک عده زمین و زمان فریاد می زنند که به داد اسلام برسید. اما الان تعدادی از جامعه پزشکان در مراسم دورهمی مشروب تقلبی خورده اند ویک خانم دکتر هم مرده است ، ولی این جماعت معلوم الحال اصلا به روی مبارک خودشان هم نیاوردند که چنین اتفاقی در کشور افتاده است. این افراد هم مثل اربابشان آمریکا استانداردهای دوگانه دارند.

منتظری

* جناب آقای اژه ای! اطاله یک یا چند ماهه و بلکه چند ساله یک پرونده در دستگاه قضا نتیجه حلق آویزی از سازمان و سیر اداری قضائی وارداتی غربی به جامانده از دوران گذشته است. لطفا قضای اسلام را از این اسارت نجات دهید.

8997— 0912

*آمریکایی ها می خواستند روسری از سر دختران مان بکشند ولی ما با همه گیر شدن قضیه فلسطین چفیه سر دختران شان کردیم. مرحوم آیت الله حائری شیرازی چه زیبا خطاب به شیطان بزرگ می گفت شما سلیطه های ما را ببرید ما هم پاکان و ظلم ستیزان شما را جذب می کنیم. حق و باطل این گونه از هم جدا می شود.

ایرانمنش

*پیروزی ایران در عملیات وعده صادق به حدی آشکار است که روزنامه هم میهن از روزنامه های اصلاح طلب هم تلویحا اذعان کرده که منطق مقاومت جواب داده و ایران سه بر صفر از آمریکا جلو است. اذعان این روزنامه به جلو افتادن مقاومت، در حالی است که محافل غربگرا تا همین چند سال قبل می گفتند آمریکا کدخدای دنیاست و ظرف پنج دقیقه می تواند تمام توان نظامی ما را نابود کند.

شادمهر

*از 51 مرکز فرهنگی که شهرداری تهران تاکنون در داخل پارک ها و فضای سبز احداث کرده بیش از 70 درصدش در زمان آقای کرباسچی بوده است. سوال این است چرا آن زمان اصلاح طلبان نگران فضای سبز نبودند. ولی اکنون روزی نیست که صفحه اول و تیتر یک خودشان را بر علیه شهردار فعلی تهران و احداث والاترین مرکز فرهنگی یعنی مسجد اختصاص ندهند.پس معلوم شد مشکل آقایان با خود شخص شهردار می باشد و موضوع دروغین درخت بهانه است.

کمالی

*در فضای مجازی عکسی پر معنا از دفاع یک دانشجوی غزه ای از پایان نامه ارشدش در حضور اساتید داور در زیر یک چادر منتشر شده است.این تصویر نشان می دهد اگرچه رژیم صهیونیستی دانشگاه های غزه را تخریب و تعطیل کرده اما از پس اراده و امید این مردم برنیامده است.

استیلایی