آرشیو دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، شماره ۲۳۵۷۷
ورزشی
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

ویسی: با 5 امتیاز در لیگ برتر می مانیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متاسفانه فولاد جزو تیم هایی است که برای نیفتادن رقابت می کند و باید برابر استقلال یک بازی بسیار هوشمندانه و متمرکز داشته باشیم تا حداقل امتیاز را در آزادی بگیریم.

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: بازی ها به هفته های پایانی رسیده و مطمئنا بسیار حساس و هیجانی شده است. یک ماراتن است که چند متر آخرش بسیار هیجانی می شود. پایین جدول خیلی حساس تر است. در بالای جدول دو تیم برای قهرمانی می جنگند اما در پایین جدول 5 تیم برتر نیفتادن رقابت می کنند. متاسفانه فولاد جزو این تیم هاست و باید یک بازی بسیار هوشمندانه و متمرکز داشته باشیم تا حداقل امتیاز را در آزادی از استقلال بگیریم. استقلال برای ما قابل احترام است و مانند یک قهرمان به آنها نگاه می کنیم. می جنگیم و تا لحظه آخر تلاش می کنیم تا دست پر به اهواز برگردیم. سرمربی فولاد افزود: ما برای نباختن بازی می کنیم. حتی تک امتیاز می تواند تیم ما را در جدول نگه دارد. گول نمی خوریم که با استقلال انتحاری بازی کنیم و از آن سمت بام بیفتیم. مطمئنا باید با پنج امتیاز در لیگ بمانیم و این امتیازات را می گیریم. تلاشمان این است که یک امتیاز را بگیریم و همه سعی مان این است که شکست نخوریم. نکونام هم از فولاد شناخت دارد و تمام فولادی ها هم از نکونام شناخت دارند.

قضاوت تیم داوری ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026

فدراسیون جهانی فوتبال از قضاوت تیم داوری ایران در دیدار تاجیکستان و پاکستان خبر داد.

در چارچوب رقابت های گروه G مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2026 تاجیکستان و پاکستان روز سه شنبه (22 خردادماه) از ساعت 20 به وقت محلی در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه به مصاف هم می روند. بر اساس اعلام فدراسیون بین المللی فوتبال، موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این مسابقه را برعهده دارند. همچنین حسن اکرمی به عنوان داور چهارم در این بازی حضور دارد. ناظر داوری از کشور بحرین و نماینده مسابقه از کشور اردن انتخاب شده است.