مصاحبه با رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

چکیده:
آقای دکتر مصداقی نیا متولد1325در شهر کاشان و استاد دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. ایشان دارای لیسانس ریاضیات و فوق لیسانس مهندسی صنایع و بهداشت محیط می باشند. دکترای خود را از دانشگاه کانزاس در ایالات متحده امریکا در رشته بهداشت محیط اخذ نموده و اکنون عضو هیات علمی و مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده بهداشت می باشند. از ایشان بیش از پنجاه مقاله و کتاب تخصصی به زبانهای فارسی و انگلیسی به چاپ رسیده است. وی بیش از بیست سال است که ریاست دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران را به عهده داشته و کوله باری از تجربه را در زمینه های مختلف مدیریتی و مشاوره با سازمان های دولتی و دانشگاهی با خود به همراه دارد. ایشان در سال 1379 به عنوان رئیس دانشکده نمونه و در سال 1377 به عنوان استاد ممتاز برگزیده شده اند.
ضمن تشکر از فرصتی که در اختیار نشریه قرار دادید به عنوان اولین سوال لطفا در مورد سیاست های جدید در رابطه با تسهیل روند برنامه ریزی در حوزه سلامت کشور در زمینه های آموزش، پژوهش و این که چه نیازها و موقعیت هایی باعث شد که این تغییرات در انستیتو تحقیقات به وجود بیاید و اینکه انتظار دارید نکات مثبت این روند جدید به چه طریق خودش را نشان دهد توضیحاتی بفرمایید؟...
زبان:
فارسی
در صفحه:
28
لینک کوتاه:
magiran.com/p552393 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!