آرشیو چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۸، شماره ۲۷۳۰
جامعه
۱۷

پاکسازی مناطق آلوده تهران از مواد مخدر با کشف 115 کیلو مواد مخدر انجام شد

گروه جامعه: مدیرکل امور اجرایی ستاد مبارزه با مواد مخدر از پاکسازی بخش عمده ای از مناطق آلوده شهر تهران خبر داد و گفت: در 2 ماه گذشته، 903 عملیات پاکسازی در شهر تهران به اجرا درآمده و در مجموع 115 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این عملیات ها کشف و ضبط شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، محمدمسعود زاهدیان افزود: تهیه، توزیع و تجمع معتادان در 65نقطه مشهور شهر تهران صورت می گیرد که بر اساس شرایط جغرافیایی و میزان آلودگی به 3 بخش استانی، منطقه ای و محلی تقسیم می شوند.

زاهدیان تصریح کرد: طی 2 ماه گذشته، عملیات پاکسازی 4نقطه استانی از جمله هرندی، دره فرحزاد، پل سیدخندان و فلکه دوم صادقیه به اجرا در آمد که در مجموع 1219 خرده فروش مواد و معتاد دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند. در مجموع این 903 عملیات، ماموران نیروی انتظامی تهران بزرگ 8033 نفر را دستگیر و 115 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

مدیرکل امور اجرایی ستاد مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: 2 طرح استانی نیز در سطح تهران از سوی فرماندهی استان تهران به اجرا در آمد و در 2 منطقه «حصارک» و «حصار» شهرستان کرج که جزو مناطق آلوده این شهرستان هستند، بالغ بر 500 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.